Re: voldoen de postnl depots wel

32
@88CE
misschien erg dom, maar welke bond bedoel je...?

@jan272
en ja, het verhaal van 't is geen werkplek....
hoe kan men nu de noodzaak tot urineren maar afschuiven op diegenen waar je toevallig langs komt op je loop?
daarbij zit er ook nog iemand uren achtereen in die ruimte om werk te verdelen, aan uitzendkrachten, en dan is er zelfs geen stromend water...?
nog los daarvan dat men er soms geruime tijd zit te wachten op te laat aankomende post.
kijk, de straat is toch ook geen werkplek...? waarom gaat men daarin mee, vraag ik me af. vergeet niet dat het geen stukloon is, maar uurloon op arbeidscontract. laat postnl dan toiletten op de straat plaatsen, door de hele wijken heen!

Re: voldoen de postnl depots wel

35
hoe kan men nu de noodzaak tot urineren maar afschuiven op diegenen waar je toevallig langs komt op je loop?
dat doe je toch ook als je ergens aan het wandelen bent? Nu wandel je met een tas toekomstig oud papier onder je arm.
daarbij zit er ook nog iemand uren achtereen in die ruimte om werk te verdelen, aan uitzendkrachten, en dan is er zelfs geen stromend water...?
Wat jij beschrijft heeft een naam in dit land: KANTOOR. Niet 'depot'. Een depot is een hok met een slot. En misschien een pixie.
nog los daarvan dat men er soms geruime tijd zit te wachten op te laat aankomende post.
En als jij moet wachten, wil je bouten? Koop bij de karwei een losse pot. Duurt wel even voor die vol is.
kijk, de straat is toch ook geen werkplek...? waarom gaat men daarin mee, vraag ik me af. vergeet niet dat het geen stukloon is, maar uurloon op arbeidscontract. laat postnl dan toiletten op de straat plaatsen, door de hele wijken heen!
Vroeger hadden we dat ook maar de gemeenten hebben die weggesaneerd.

Maar moeten ze voor politiemensen, plantsoenendienst mensen en brandweerlieden ook aparte plees en pisbakken over de hele stad verdelen?

You is toch niet toevallig onze oude vriend PB21, zoals ToBo ook al opmerkte? Indien ja, dan welkom terug! Anders gewoon welkom.

Re: voldoen de postnl depots wel

37
nee, ik ben geen PB21...? is die verwijderd of zo ?

en jan, je humor is groter dan de mijne, maar ben je niet bang dat je er in vast loopt?
want om te proberen iets te veranderen in deze lijkt me niet irreeel.

en ja, er zit bij ons wel degelijk iemand uren achtereen op dat depot/kantoor de boel aan te sturen.

voor mij is de vraag of op dit forum iemand is, die deze zaak al eens via de arbo heeft proberen door te voeren, en wat diens ervaringen zijn.

Re: voldoen de postnl depots wel

38
kar schreef:nee, ik ben geen PB21...? is die verwijderd of zo ?
Missing in action.
kar schreef:en jan, je humor is groter dan de mijne, maar ben je niet bang dat je er in vast loopt?
Ik hou me nog steeds erg in.
kar schreef:voor mij is de vraag of op dit forum iemand is, die deze zaak al eens via de arbo heeft proberen door te voeren, en wat diens ervaringen zijn.
Jij zou de eerste zijn, dus toon ons je initiatief.

Re: voldoen de postnl depots wel

39
@jan272
"Jij zou de eerste zijn, dus toon ons je initiatief."

nu ja, tot nu toe mails gestuurd naar de personeelsmanager, met de opmerking dat ik het probleem naar de arbeidsinspectie wil brengen. uiteindelijk antwoordt die met:"heb het voorgelegd aan onze Adviseur Arbeidsomstandigheden" en dat ik z.s.m. bericht daarover zal krijgen.
en probeer alhier in te schatten wat dat antwoord zijn kan: dus "het betreft geen werkplek maar een depot" is het zaligmakend refrein van postnl.? een redelijk denkend mens zou dat niet accepteren, maar de arbo is daar kennelijk al tijden terug mee accoord gegaan.... -of ik daar tussen kan komen... . . . ? ik weet het niet.

Re: voldoen de postnl depots wel

40
ik vind het hele woord "depot" een farce; in een depot bewaar je spullen, sla je ze op, normaliter voor langere tijd, terwijl je zelf iets anders gaat doen (bijvoorbeeld: bagagedepot, of marktplaatsdepot). dit echter van ons postbezorgers, is een "overlaad-plaats", dat is iets heel anders, - en zodoende een werkplaats.
cron