Re: voldoen de postnl depots wel

62
Dan is het toch jammer dat deze "wis-user" (= gewiste gebruiker...?) niet meer kan vertellen wat de resultaten zijn geweest van hetgeen waartoe hij oproept aan Pieter Post. Want die zou ik graag hebben geweten. Dus of er werkelijk depots zijn gesloten door een Gemeente m.b.v. bestemmingsplan, dan wel dat het een actie uit de SP-hoek betrof, die al weer over zijn hoogtepunt heen is, en meer samenhing met het "Red De Postbode" -gebeuren....?

Re: voldoen de postnl depots wel

63
Voor wie het nog interesseert:

Ik heb allerlei ondernomen om PostNL te bewegen toiletten te plaatsen, maar het levert (tot nu toe) niets op.
-Gemeente benaderd over bestemmingsplan: inderdaad, in het plan noemt PostNL zich "kantoor"; maar dan wordt eenvoudig het bestemmingsplan gewijzigd dmv vergunningaanvraag (is nog gaande).
-Arbeidsinspectie heeft geen enkel inlevingsvermogen, en kapt het liefst het gesprek af.
-Zo ook de teamcoach.
-Alleen de vakbond BVPP gaat pal achter het onderwerp staan, en biedt aan te bemiddelen e.d.. Dan moeten er echter wel meerdere bezorgers van de sectie betrokken zijn. Dat is me helaas niet gelukt te organiseren.
Het onderwerp is kennelijk toch niet belangrijk genoeg voor de bezorgers om echt voor in het geweer te komen. Ik vind het wel ernstig, ook omdat ik denk dat wat weg is, niet zo makkelijk terug komt. Maar goed, zo gaan die dingen....


groeten.

Re: voldoen de postnl depots wel

64
Welkom in 2012. De kapitalisten hebben gewonnen op alle fronten, door iedereen los te koppelen van alle anderen.
Als ik moet bouten ga ik lekker even naar huis toe. Of ik ga naar de friettent. Liever dan op een pixie (die dan natuurlijk weer om de vier weken geleegd wordt) in een garagebox zonder water.

Re: voldoen de postnl depots wel

65
Haha.

"De kapitalisten hebben gewonnen op alle fronten, door iedereen los te koppelen van alle anderen."
Verdeel en heers.

"Als ik moet bouten ga ik lekker even naar huis toe."
Ja. En tel je dat dan mee in je bezorgtijd..?

"Of ik ga naar de friettent."
Ik ben wel eens geweigerd. Ook wel eens gefouilleerd. Dan heb je in zulke dingen geen zin meer.

" Liever dan op een pixie (die dan natuurlijk weer om de vier weken geleegd wordt) in een garagebox zonder water."
Echt exact de situatie als bij ons. En dan neemt PostNL ook nog geen verantwoordelijkheid voor het ding. Mag de pandeigenaar doen.

-De domheid ook. Als iedereen thuis gaat poepen en deze tijd opschrijft, daar kun je wel 5 w.c.'s per jaar van bouwen en onderhouden.

Ik hou er over op, heb er echt m'n buik vol van. (....)
cron