Re: voldoen de postnl depots wel

42
nee hoor, wij zitten niet op een kantoor, maar in een soort bedrijfsruimte, tussen de woonhuizen; het kantoor is gesloten, en was erboven. er loopt alleen wel iemand uren achtereen rond daar, soort postbezorger-plus, die de boel moet aansturen, anders vaart het helemaal de mist in; = amsterdam.
anyway, dank je wel voor je reacties, jan!

Re: voldoen de postnl depots wel

45
Ik denk dat je het onderscheid kan maken tussen een depot en een werkplek.

Het is een depot als je daar een paar minuten bent om post op te halen meer niet.

Maar als jij daar ook nog je post moet sorteren, dan is het een ander verhaal vind ik.. Dan noem je het een werkplek..
ex Sandd Postbezorgster

Re: voldoen de postnl depots wel

49
kar schreef:Wij werken met zeker 30 mensen vanuit een depot waar geen wc en geen stromend water is. Hoe degelijk is het verhaal over de vereisten aan een depot door de ARBO, aan het begin van deze topic vermeld, nu precies? Heeft iemand tips over hoe deze misstanden aan te kaarten bij Post.nl?
Want ik werk meer dan 20 uur per week voor dit bedrijf, en doe 2 lopen per dag. Het lijkt me volstrekt normaal dat je dan tussendoor of achteraf op de werkplek het toilet bezoekt. Absurd dat een ARBO dan meegaat in een dergelijke .....

de arbo hebben ze naar mijn mening in hun zak,want als je met 5 oranje tassen op je fiets moet,lijkt me
dat niet toegestaan.
Al dat soort regels lappen ze wel aan hun laars
cron