Re: Georoute is een drama

32
Van Cuijk naar Haps fietsen en weer terug dan OVG Bezorgen waar 3.10 uur voor staat bijladen 3 keer 10 min kan volgens postnl in 3,20 nou heb geen vleugels aan mijn fiets maar weet wel dat ik 50 min werk heb om heen en terug te trappen en 3.20 nodig ben voor bezorgen +30 min bijladen =3.20+30+50=4.40.

Re: Georoute is een drama

33
Gewoon werk van maken. Het steunpunt in Lage Mierde werd opgeheven. De bezorgers mochten voortaan de post 'gewoon' in Diessen op gaan halen. Diessen-Lage Mierde http://g.co/maps/q2y7g is 10 km. Enkele reis. De meeste lopen beslaan op piekdagen 6 zakken. Dus dat is dan 60 km fietsen per loop.
De VBG managers hebben zich hier achtergezet en het was ineens van de baan. De bakker blijft steunpunt (ook al heet het nu 'depot').

Re: Georoute is een drama

35
klopt helemaal.

wij zitten nu op geo + 40 dagen en het zetwerk is nu bepalend voor het bezorg genot.

sommige zetters corrigeren op geo. fout fout fout. dat wil ik op straat doen. maar de betere zetters maken dikke bundels door sub-bundels te combineren. dat levert resultaat op, vooral op dadagen

Re: Georoute is een drama

36
jan272 schreef:klopt helemaal.

wij zitten nu op geo + 40 dagen en het zetwerk is nu bepalend voor het bezorg genot.

sommige zetters corrigeren op geo. fout fout fout. dat wil ik op straat doen. maar de betere zetters maken dikke bundels door sub-bundels te combineren. dat levert resultaat op, vooral op dadagen
Idd..Ik merk precies wanneer een ervaren zetter mijn post heeft gezet..de loop is dan vrijwel foutloos.Welke fout ik ook heb geconstateerd is dat onervaren bezorgers op straat gaan lopen pielen met die bundels..met als resultaat dat ze er nooit meer uitkomen..de schuld dan schuiven op de georoute.

Re: Georoute is een drama

37
Vandaag moet mijn post wel door een blinde of een aap zijn gezet.
Moest in mijn eerste straat, veel flats, brievenbussen bij elkaar, wel 3x de fout gezette post weer gaan "herbrengen".
Normaal geeft dit geen problemen, hoogstens een paar nummers omgedraaid, maar vandaag bleef ik op straat herstellen.
En over de 2 bundels wil ik het liever helemaal niet hebben, of over de keuze buidel (Moe Kangaroe) of tas ook niet!!!!
Lang leve het CVL..... :evil:

Re: Georoute is een drama

38
mon-2205-meij schreef:Vandaag moet mijn post wel door een blinde of een aap zijn gezet.
Daar wringt het juist,de "vakmensen" worden wegbezuinigt en een postbezorger zoals ik mag dan mijn minuren inhalen met zetten.
Gevolg, niet goed gedaan en postbezorgers boos.
1 troost, straks mogen we dat allemaal zelf doen :mrgreen:
cron