Re: waar is de brievenbus

12
jan272 schreef:
nooitgedaght schreef:soms heb je dat wel eens dat je zegt van ja en waar is die brievenbus nou!!!
Leuk verhaal meissie, maar daar is een andere rubriek voor: Algemeen, Even pauze.
Misschien is "nooitgedaght" wel een jochie?!

Re: waar is de brievenbus

15
Ja, het komt wel eens voor dat mensen ineens vinden dat de brievenbus maar eens verplaatst moet worden. Dan loop je automatisch naar de plaats waar je dat ding verwacht en hangt of staat hij ineens ergens anders. Dan denk je: 'hè, waar is die brievenbus nu gebleven?'

Re: waar is de brievenbus

16
Ik heb dat ook eens meegemaakt. Toen ik een invalwijk deed, moest ik ook naar de brievenbus zoeken. Niet gevonden, maar er was ook geen deurbel te bekennen! Dus ik naar de buren en daar gevraagd of ze weten waar de brievenbus is.. De buren weten het ook niet. Dus ik opnieuw goed zoeken en daar achter dichte klimop vond ik een brievenbusklep..
ex Sandd Postbezorgster

Re: waar is de brievenbus

17
Ach, het is maar wat je brievenbus noemt.
Gisteren ingevallen voor een zieke collega.
Ik me rot zoeken naar een brievenbus, komt dat vrouwtje naar buiten en wijst naar de vuilnisbak.
:o , ja dan hoef ik niet in de gevel te boren en daarin blijft mijn post droog, het werkt al jaren :lol:

Re: waar is de brievenbus

18
88CE. Ik ben toch benieuwd wat ze zou zeggen als ze te laat was met het invullen van de belasting omdat ze de aanslagbrief ook in de vuilnisbak heeft laten ploffen. :D.
Maandag toen ik de folders moest bezorgen was er ook een brievenbus van model én plaats veranderd. Ik zag hem wel meteen staan maar dacht toch; "hé, dat ding stond eerst daar en zag er wat anders uit".
cron