Re: Beschikbaar zijn voor post bezorgen

11
Tineke schreef:Ik wil nu even reageren op de berichten van verzendenenontvangen. Hij/zij lijkt mij dezelfde persoon als Postbode21 ook al zegt deze persoon van niet. Hij/zij werkt voor Sandd, maar weet/wil ook alles weten van PostNL.

Ik heb maar 1 conclusie: dit is Postbode21 onder een andere naam. Zolang deze persoon op het forum zit, ga ik niet meer posten. Ik begon het juist weer leuk te vinden en dan komt hij/zij weer terug. Overal word geheimzinnig over gedaan, werkt terwijl hij/zij in de ziektewet zit enz. Nee, voor mij hoeft het niet meer.

Als hij/zij meer van PostNL wil weten, dan gaat die daar maar solliciteren.
Dat denk ik ook...maar niet alleen verzendenenontvangen.
Ik heb het vermoeden dat er nog een post'bode' 21 op dit forum zit.
Wil je weten wat ik denk, stuur me maar een PB tje.

Re: Beschikbaar zijn voor post bezorgen

13
Jette schreef:Ik heb het vermoeden dat er nog een post'bode' 21 op dit forum zit.
Niet te paranoia dames. Er zitten hier allerhande soorten mensen. Opnaaiers en raddraaiers. Postbodes en postbezorgers. Nieuwsgierigen en geinteresseerden. Cracks en hacks. Betweters en leeghoofden. Intriganten en simulanten.

Als je de bijdragen van bepaalde mensen zat bent, dan
  • klik je op zijn/haar profielnaam
    klik je op "Toevoegen als vijand"
    bevestigen
en je ziet geen enkele bijdrage van die persoon meer op je scherm. Als sommige mensen mij irriteren dan doe ik dat gewoon. Ik heb geen hekel aan 'mijn vijanden' maar ze staan wel op de zwarte lijst. Een betere naam zou dan ook zijn 'voeg toe aan mijn blacklist'.
Laat je niet afschrikken door allerhande reacties.De meesten zijn zich er niet eens bewust van dat ze die uitwerking hebben.

Re: Beschikbaar zijn voor post bezorgen

15
jan272 schreef:Nog twee jetje en je hebt een millenium break!
Yess, maar het is nog zeer de vraag of de tweede ooit bereikt zal worden.....

Mijn nieuw te openen topics komen in het 'besloten' forum.
Als alle PostNL ers dit nu gaan doen, zijn we ook van dat gekonkel af....

Tref ik daar trollen aan, dan ben ik weg van dit forum!

Re: Beschikbaar zijn voor post bezorgen

19
Jette schreef:Mijn nieuw te openen topics komen in het 'besloten' forum.
Als alle PostNL ers dit nu gaan doen, zijn we ook van dat gekonkel af....
nee hoor, dat 'besloten' is ook maar relatief. en er is ook veel 'friendly fire' van allerlei mensen. dat gedoe zit in ons allen. dit is een eigenaardig beroep voor dito mensen.

Re: Beschikbaar zijn voor post bezorgen

20
@jette

even een reactie op jouw stukje

is het niet zo dat het postbezorgersforum is om ervaringen te delen en elkaar tips te geven.
dat mag van mij met een knipoog en volgens mij sta jij daar ook zo in.

zo,n verzendenen ontvangen brengt het mischien niet zo handig geformuleerd maar het zal toch
niet persoonlijk bedoeld zijn jette?

ieder van ons droomt mischien wel is over hoe zou het zijn om bij postnl te werken of bij sandd.
en dan is het toch prettig als je van elkaars bedrijven informatie deelt.
zo lang het geen bedrijfsgeheimen zijn.

ik zou het jammer vinden als je dat niet meer zou kunnen. want ik lees je stukjes met veel plezier. (Y)
en heksen/spoken/trollen dat is iets uit mijn kindertijd, helaas lang geleden.
cron