Overval

1
Weer overvallen 'postbodes' woning in Den Haag
21-12-12 - 11:26 bron: Omroep West

Voor de tweede keer in korte tijd is in Den Haag een woning overvallen door criminelen die zich vermomd hadden als postbode.
Overval Ermelostraat DH. Man vermomd als postbode belt aan, waarna tweede man de woning binnendringt en bewoner overvalt. Tips 0900-8844.

Maar niet te lang bij de brievenbussen blijven staan vandaag.. :?
alle postboden weer boos .. het was vast een "postbezorger".
Laatst gewijzigd door Carla41 op 21 dec 2012, 12:36, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Overval

3
Nou, gelukkig laten mensen bezorgers van Selektvracht nog wel binnen. Anders is het toch lastig om pakketjes in een flat te bezorgen. De meesten doen gewoon de deur open als ik zeg dat ik van Selektvracht ben. Zo niet, dan gaat het eventueel bij de buren en anders zijn ze niet thuis (als het niet bij de buren mag). Maar ik kan me wel voorstellen dat de mensen voorzichtiger zijn geworden. Sommigen kijken eerst op de gallerij wie er voor de deur staat. Er zijn er ook die de deur van te voren op een ketting doen, even kijken en dan pas open doen. Vind ik prima en begrijp ik best. Ik weet dat ik o.k. ben maar die mensen niet. Dat ik een vrouw ben wil ook niet altijd wat zeggen. Er zijn genoeg vrouwen die met een babbeltruc naar binnen willen komen. Bah, sommigen verpesten de boel gewoon en maken mensen uiterst wantrouwend.
cron