Re: Werken bij Netwerk VSP

231
Bij ons in de buurt bezorgt een asielzoeker de volkskrant. Die krantenbedrijven maken dus gewoon misbruik van illegale werkkrachten. Als het niet zwart zou worden betaald, zou dat nooit kunnen. De politiek doet hier natuurlijk niks aan, want wat is de democratie nou waard zonder krant?... We leven eigenlijk in een heel vuil wereldje, waar de mensen aan de onderkant van de samenleving worden uitgebuit. Die hele democratie stelt dus geen reet voor.

Re: Werken bij Netwerk VSP

235
Nou mijn aantallen deze week onwijs laag en voor volgende week schiet het ook niet op. Het leek zo positief afgelopen week, maar zoals het er nu naar uitziet.....................

Op een ander gedeelte van het forum lees je al dat bedrijven die normaal door vsp bezorgd werden nu bij Sandd zitten.

Tja nou de meeste van jullie hebben nog wel meerdere wijken dus dan zet het misschien nog wel aan, maar ik heb nu 168 poststukken op een wijk van 843 adressen. Kan je alsnog de hele wijk door voor een paar poststukken.

Re: Werken bij Netwerk VSP

236
@berber

vsp stukken bij sandd?
dan gaat het om enkele poststukken... volgens mij lopen de meeste contracten tot het eind van dit jaar.
ik denk dat pas in januari zal blijken wie/wat er over komt.

voordeel is wel dat bij Sandd je een mailing krijgt waarin de nieuwe klanten worden aangegeven! ;)

Re: Werken bij Netwerk VSP

237
De post van VSP staat alweer binnen: 185 + 312 stuks.
En de mededeling dat het volgende week meer wordt dan vorige week en zwaarder ... :shock:
Ik gok op reisgidsen oid
En vorige week waren het er 1700 alleen voor VSP ....
En Sandd zat daar net onder ....
Vreemd dat we nu ineens zoveel post hebben bij VSP.
Deze aantallen haalde ik niet eens in een hele maand ... :shock:
Vlgs de brief die ik kreeg van VSP is het per 10 december over en sluiten ...
Incl. deze week dus nog 3x lopen dus
Groetjes, Annelies

Re: Werken bij Netwerk VSP

238
@annelies
Incluis deze week nog maar 2 keer lopen ,Annelies. volgende week is het vrijdags al 9 december. :(

dus post vanaf 10 december gaat naar...?
vsp haalt nog niet eens het eind van het jaar.
precies 4 weken vanaf 14 november..
1 schrale troost voor de vsp bezorgers... hoeven ze met de feestdagen
niet te werken.

Zijn er al bezorgers van vsp die al een wijk hebben kunnen krijgen bij postnl/ sandd?
of wachten de meesten tot het echt de laatste bezorgdag is.?
Tip: nu vallen er rond de feestdagen wijken open , ben je eenmaal binnen kan je weer
toewerken naar je favorite wijk.

Succes Allen!

Re: Werken bij Netwerk VSP

239
Ik heb de post nog steeds niet binnen. De chauffeur kon vandaag niet vanwege redenen in de privesfeer, dus zou er iemand anders komen. Maar die is niet geweest. Toch maar even een sms gestuurd. Ik heb ook nog steeds geen uitbetaling van de vergoeding ontvangen. Baal ik wel van.

De vergoeding over september kreeg ik pas na veel telefoontjes en heel veel zeuren. Die kreeg ik een week of 2 geleden pas. Ik had allang de vergoeding over oktober moeten hebben. Volgende maand moet ik weer gaan zeuren. Ik ben veel van mijn vergoeding al kwijt aan al die telefoontjes. Bah.

Re: Werken bij Netwerk VSP

240
@postbode21,

De laatste keer bezorgen voor Vsp is donderdag 15 en vrijdag 16 december.
De post die van DHL naar VSP is gegaan komt denk ik zeker terug.
De postorder L'temps, Philips, airmiles/Shell, Dell en al die kleine kaartjes van cosmeticamerken en auto reclame.
De kamer van koophandel wat vroeger een krant was en nu een blad.
Pensioenblaadjes en misschien de Ziggo?
Ik vind het echt heel erg dat sommige bezorgers misschien niet uitbetaald gaan worden voor al het werk de afgelopen maanden. :(
cron