Re: Werken bij Netwerk VSP

241
Doro,

Ik was inderdaad even de juiste datum kwijt.
Dus volgende week is de "eind-klapper" ....
Althans dat blijkt uit de brief van MartensPostService, bij hun stopt het per 10-12-2011.

Ik ben benieuwd wat er van deze post overgaat naar Sandd.
Gemakkelijk te controleren ...
Wordt wel weer vervolgd ....
Groetjes, Annelies

Re: Werken bij Netwerk VSP

242
@Doro

ik denk dat Vsp wel aan haar verplichtingen zal voldoen, het zal bij de onderaannemers blijven hangen?
het is nu bijna 1 december en als sommigen het geld van oktober nog niet binnen hebben.. stop met bezorgen!

ook wel raar om te lezen dat 1 onderaannemer zich verontschuldigd voor het feit dat hij wel 650 bezorgers heeft(nou en!) en van een aantal nog steeds geen gegevens op papier heeft.?
als je de boel niet kan managen moet je er niet aan beginnen . het is toch geen uit de hand gelopen hobby..

En van sommige bezorgers begrijp ik werkelijk niet... meerdere maanden lopen ....
zonder een overeenkomst getekend te hebben?

Wie van de postbezorgers van vsp heeft al een overstap gemaakt en kunnen we feliciteren met een
voortgang als postbezorger bij postnl of sandd? ;)

Re: Werken bij Netwerk VSP

243
@postbode21: Volgens mij was al bekend dat ik geen overstap zou maken. Postnl, ik wil geen 3 dagen doordeweeks en zou wel 1 dag kunnen werken, maar dan moet het de zaterdag zijn. Dit wil ik niet. Sandd is 2 dagen doordeweeks en dat is hier niet haalbaar. Dus wij gaan kijken of er een andere leuke manier is om geld te verdienen thuis.

Over de aantallen vsp-post. Deze week is echt minimaal. Volgende week is het qua kilo's best wel redelijk als je de hoeveelheid ziet, maar de aantallen is nog minder dan deze week. Het heeft nog een week om op te lopen natuurlijk, maar ik verwacht niks explosiefs.
Vorige week was het aantal wel extreem.

Anyway nu maar even het huis straks trekken, straks even sorteren en dan morgen even kijken wanneer ik de post wegbreng. Het is extra koopavond dus wie weet combineer ik mijn laatste sint-inkopen even met de minimale hoeveelheid post.

Re: Werken bij Netwerk VSP

244
@berber

ja, dat wist ik wel van jou berber... ik ben benieuwd wat je wel gaat doen ,
is thuiswerk niets voor je zolang je nog een kleintje thuis hebt?
maar ehhhh er zijn nog wel meer vsp bezorgers , een stuk of 5000 toch? ;)
al is ook een deel daarvan sowieso ook al aan het werk bij sandd/ postnl..

Re: Werken bij Netwerk VSP

247
@postbode21: ik zit in het westland. We hebben heel lang gezocht naar thuiswerk, maar de meeste hebben toch wel een addertje en op de 1 of andere manier vertrouw ik het toch niet. Denk dat je in dat soort zaken moet rollen of iemand moet kennen.

Re: Werken bij Netwerk VSP

250
Oefff, 2x 6 bakken post van VSP voor de deur ... :shock:
Zo snel gezien bestaat de post uit de Ziggomailing (alweer?) en VancanceSoleil (reisgids van zo'n 2cm dik)
Of er verder nog andere afzenders zijn ?? Niet gekeken .... zal best wel ...
Niemand die even heeft laten weten dat ze vandaag al de post brengen ...
De Bezorglijst zal wel onder in 1 vd bakken zitten ...

Dus als het goed is is dit de laatste bezorgronde voor VSP ?!?!?
Eerst maar even de post van Sandd wegwerken ...
Het is droog hier, hopelijk blijft dat ook de komende uurtjes ...

Werk ze !
Groetjes, Annelies
cron