Re: Werken bij Netwerk VSP

251
Aanvulling op mijn vorige berichtje: er komt nog meer post van VSP ... :shock:

aanvulling 2: krijg een WhatsApp met de mededeling: 894 + 588 poststukken :shock: :roll:
Heb er voor Sandd iets meer dan 2000 poststukken komende vrijdag :roll: :shock:
Jeetje .... m'n man heeft gelukkig 2 vrije dagen genomen .... krijg dit toch nooit weg zonder extra hulp ...

Joeppie !!! Mag morgen al post wegbrengen voor VSP ... pfffff
Groetjes, Annelies

Re: Werken bij Netwerk VSP

252
Ik heb hen gemailed (de onderaannemer Selektnet) dat als ze mijn vergoedingen vanaf week 40 niet subiet overmaken (week 35 t/m 39 heb ik pas na veel gezeur en smeekbedes gekregen en 1 maand te laat) ik stappen ga ondernemen. Bovendien loop ik de laatste twee slagen niet meer voor hen.

@Annelies, volgens mij volgende week ook nog.

Re: Werken bij Netwerk VSP

253
Je hebt groot gelijk Slagvaardige.
Je hebt er hard genoeg voor gewerkt.

Ik weet het niet meer met VSP. In de brief die ik van hun kreeg een paar weken geledenstond
dat het stopt per 10-12-2011. en dat is komende zaterdag.

Er komt dus nog meer post deze kant op en ergens in 1 van die bakken zit een brief ...
Die komt de komende dagen dus wel boven water ...
Groetjes, Annelies

Re: Werken bij Netwerk VSP

254
VSP waarschuwt op de site dat deze week een drukke bezorgweek wordt. Ik heb echter maar 160 stuks (wel 25 kilo)
Volgende week staat over de 300 stuks al en al ruim over de 50 kilo. De verhoudingen zijn ver te zoeken deze laatste 2 weken.

Ook schrijven ze dat de bezorging vandaag tussen 7 uur en 21 uur zal zijn.

Voor VSP is volgende week de echte laatste week, maar ik begreep al eens eerder dat de onderaannemers of hoe dat ook genoemd wordt eerder stoppen. En dat Annelies1958 daarom dus een week eerder klaar is voor vsp??

Hopelijk kunnen we de laatste 2 weken nog droog lopen en stopt dit slechte weer dus snel!!

Re: Werken bij Netwerk VSP

256
Joeppie !! Nog 8 bakken erbij .... &%@*%$!! Wat een k*tzooi .... (sorry)
Ben hier echt niet blij mee.
Heb net al wat weggebracht en ben zo van de weg gewaaid ....

Brief erbij .... het stopt pas volgende week ......

En nu naar het Winteruur (Sandd)
Groetjes, Annelies

Re: Werken bij Netwerk VSP

257
Nou Doro en Annelies1958. Jullie hebben in deze laatste weken wel veel post van VSP. Ach, zo'n klapper is wel gaaf voor de verdiensten. Sterkte ermee met die wind. Het waait inderdaad behoorlijk. Toch ben ik niet van mijn fiets geblazen toen ik vandaag flyers voor een pizzabakker moest bezorgen. Gelukkig maar. Wel heel vervelend voor jullie dat VSP post opgeheven wordt. Hebben er al van jullie bij PostNL of elders gesolliciteerd?

Re: Werken bij Netwerk VSP

258
@postbode7,

Na Selektmail ging ik over naar Sandd.
VSP deed ik erbij omdat je ook op donderdag kan bezorgen.
Helaas stoppen ze en ik hoop dat ze de bezorgers van Post.nl die straks de Ziggo's gaan rondbrengen wel eerlijk betalen.In de Sandd kratten ben ik al post tegengekomen van ex-VSP klanten.
cron