Re: Werken bij Netwerk VSP

261
Dit staat op Mijn netwerkVSP

Deze week kan het zijn dat uw post eerder of later bezorgd worden. Houdt rekening met aflevertijden tussen 07.00 uur en 21:00 uur

Maarja wat heeft het voor zin als ik straks nog mijn rayonleider sms?? Hij kan toch niets meer doen??

Re: Werken bij Netwerk VSP

262
hier ook nog steeds niets het was al duidelijk dat het hier in de avond werd maar ze zijn gewoon niet gekomen

in de ovo staat dat als je je niet aan hun bezorg voorwaarden houdt dat ze je niet uit hoeven te betalen maar wat gebeurd er eigenlijk als hun zich er zoals nu dus niet aan houden? er staat duidelijk in dat ze de post woensdag komen brengen ( hoe laat maakt niets uit dat staat nergens ) maar lijkt me niet dat ze het nu nog komen brengen...

Re: Werken bij Netwerk VSP

263
Voor 3 wijken ruim 2500 stuks post ontvangen, met een gewicht van bijna 360 kilo.
Toen ik keek naar de prognose voor week 50, de laatste week, zag ik dat er nu ook een prognose voor week 51 ingevuld was. Waarschijnlijk zal dit wel niet kloppen, maar wie weet plakken ze er toch nog een week aanvast. AFwachten dus.

Re: Werken bij Netwerk VSP

264
Hier ook geen post meer ontvangen.

@Post: ooit de eerste week dat ik moest lopen geen post ontvangen. Deze heb ik destijds wel uitbetaald gekregen. Maar die post ging toen per ongeluk nog naar een ander toe en was dus hun fout ik neem aan dat deze post nog wel boven water komt.

Ik ging er ook wel vanuit dat ik laat bezorg zou krijgen. De bus is vaak al bijna leeg hier als ze komen. Maar om half 10 was ik moe en hield ik het voor gezien en had ik zoiets van ze kunnen het bekijken als ze nu nog aanbellen dan kunnen ze de wind van voren krijgen. Maar niets meer gehoord en er stond ook niets voor de deur vanochtend (als dat wel zo geweest was had ik dat ook heeeeel wonderlijk gevonden)

Re: Werken bij Netwerk VSP

266
ik heb kantoor soesterberg gebeld er zijn problemen geweest in het sorteercentrum en met de busjes er komen 15-20 kratten per wijk en er is ongeveer 90%kans dat we ze vandaag gaan krijgen anders krijgen we ze deze week niet meer.

extra bezorgdagen zijn zaterdag en maandag

Re: Werken bij Netwerk VSP

268
ik moet eigenlijk eindhoven hebben maar daar nemen ze de telefoon niet op blijf je maar in de wacht staan nou blijf ik dat ook proberen want moet hun toch echt ook even spreken... ga dit niet zomaar accepteren natuurlijk afspraak=een afspraak en dat er wat mis gaat oke maar zo behandel je je bezorgers niet.

Re: Werken bij Netwerk VSP

269
hahaha ok, nou ik heb dus gewoon gemail nu en ga er vanuit dat ze mij nu terugmailen of bellen!! Want wil dus wel inderdaad even weten hoe of wat. Zaterdag bezorgen lijkt me wel even lekker zeg!! Heerlijk 's ochtends even voor de zwemles een rondje lopen!!

Re: Werken bij Netwerk VSP

270
nou je hebt er toestemming voor van vsp en ook maandag maar zou zeggen als zondag je beter uitkomt doe het gewoon?
ik puzzel het hier als het nog komt wel overal tussenin vsp doet wat hun uitkomt dus mogen bezorgers dat ook vindt ik... aan de ovo houden heeft toch al geen zin meer want dat doet vsp nu dus ook niet.

er zijn inderdaad door het hele land problemen het is veel meer post als normaal en het kon blijkbaar niet machinaal gesorteerd worden waardoor ze maandag op dinsdag nacht en nog de hele dinsdag bezig zijn geweest om maar alvast een begin te maken daar komt ook nog bij dat de koeriers maar voor 3-4 wijken tegelijk mee kunnen nemen en dus steeds op en neer moeten rijden er is een tekort aan mensen en spullen maar waarom verspreiden ze dan niet weer de ziggo mailing zoals altijd want die was vorige week al bekend en toen was er maar weinig post.
cron