Re: Werken bij Netwerk VSP

281
eigenlijk is het niet eerlijk dan als ze de post van de mensen die het niet ontvangen hebben naar postnl punt gebracht hebben en de mensen toch uitbetalen terwijl andere wel met meer als 1000 poststukken moeten lopen...

gelukkig is het allemaal weer weg maar het was een flinke klus

Re: Werken bij Netwerk VSP

282
Ik snap überhaupt niet hoe een postorganisatie kan zeggen dat ze de boel niet aankunnen. Zijn er al zoveel mensen vertrokken dan?? Deze hoeveelheden zullen ze toch wel vaker hebben gehad!!

Ben inderdaad benieuwd hoe komende, laatste, week zal gaan. Heb er eerlijk gezegd erg weinig vertrouwen in! Weer post te laat? Weer te weinig?? Of zullen ze het de laatste week wel aankunnen?? Ben bang dat op de hoofdkantoren en distributiecentra gewoon al heel veel personeel vertrokken is.

Re: Werken bij Netwerk VSP

283
Was met het sorteren snel klaar maar of het 850 stuks waren daar begin ik toch aan te twijfelen.
Ik had wel veel kratten maar daar zaten van die hele dikke reisgidsen in.
Ziggo gaat over naar Post.nl en misschien is daarom een deel niet bij ons bezorgd.
Kleine klanten zitten nu al bij Sandd heb ik gezien.
Als we maar betaald worden toch ;)

Re: Werken bij Netwerk VSP

284
Krijg net een berichtje van MartensPostservice dat ze zijn benaderd door HollandPostGroep.
Of ik daar ook voor wil werken, als de samenwerking door gaat ...
Waarom niet ? Ken ze verder niet, maar nee zeggen kan altijd nog ....
En met 2 pubers is elke Euro welkom ... :roll:
Groetjes, Annelies

Re: Werken bij Netwerk VSP

285
Vandaag kon ik even praten met de bezorgster van Post.nl en ja hoor de VSP post die ik had moeten bezorgen zat nu bij haar in de tas.
Ben benieuwd naar morgen.
Veel post van VSP zit nu al bij Sandd. Vooral de kleine klanten vind ik terug in mijn bakken.
Villa dÁrte is naar Post.nl overgegaan want die heeft een nieuwe bezorgcode gekregen.
De grote klanten hebben natuurlijk een korting gekregen en de kleintjes niet.
Toch kan je van die kleintjes nog aardig wat post verwachten en alles is meegenomen.

Re: Werken bij Netwerk VSP

286
Nou gister was de post er onwijs vroeg. Het zeek zo van de lucht toen ik de oudste naar school bracht dat ik de bakken niet buiten had gezet. Toen ik terugkwam om 845 zag ik net de koerier instappen.
Gisteravond alles gesorteerd, niet nageteld maar de aantallen kunnen wel redelijk kloppen. Maar eerlijkheidshalve gebied het mij te zeggen dat ik er geen zin in heb.
Voor mij is het gewoon echt de laatste keer en dan is het voor het eerst zo enorm koud en slecht. Zit slecht in de oppas en te koud om met de buggy naar school te lopen en zo een deel te doen (wat ik voorheen weleens deed). Ja en dan is de motivatie voor die laatste keer snel weg.
Maar gelukkig heb ik wel plichtsbesef en moet het gewoon weg. Nu nog even een gaatje vinden :D Maarja altijd een laatste keer is lastig. Dan is het vaak ook gewoon klaar.
Nu lekker warm binnen en poetsen.........

Iedereen succes met de laatste rondes en voor jullie ook met de verdere postcarriere, want volgens mij ben ik de enige die echt stopt

Re: Werken bij Netwerk VSP

289
Welke kleine klanten zitten nu bij Sandd Doro? Kun je er een paar noemen? Ik ben wel nieuwsgierig. Jammer dat de Ziggo naar postNL schijnt te gaan. Die grote klant had ik nu heel graag bij Sandd gehad. Ik vind het niet erg dat Villa d'arte niet bij Sandd zit want die heeft van die dikke catalogi. Zou PostNL dit jaar met de kersttijd wel alle post op tijd kunnen bezorgen? Ze hebben er daar zoveel uitgegooid. Bij Zembla bleek dat er nu al bakken post bleven staan. En dan was het toen nog niet extra druk voor ze. Vorig jaar waren de stakingen een probleem bij PostNL (toen nog TNT). Wie weet krijgen we dit jaar weer een partij post van ze. Mag best hoor. Ik zit er niet mee. Integendeel. Laat maar komen die post. :lol:
Het moet toch bezorgd worden. Ze kunnen het niet maken dat mensen de kerstkaarten te laat krijgen.

Re: Werken bij Netwerk VSP

290
De post die nu bij Sandd zit is van Weleda, kleine Esprit kaartjes, brieven van Joop v/d Enden theater.
Ook die grote bladen voor beauty salons zijn weer terug.
Het Hartbrug Magazine en reclame van Orthovitaal.
Veel post lijkt op elkaar, vooral die blaadjes voor managers en die verzekering blaadjes.
Daarvan kan ik niet zeggen of ze nieuw zijn bij Sandd.
cron