Re: Werken bij Netwerk VSP

11
@slagvaardige: ik denk dat er weinig te melden valt over mijn eerste bezorgronde deze week, want die komt er waarschijnlijk niet :cry: Staat de koerier net voor de deur zit mijn krat er niet in. Morgen bellen ze mij terug of ze al weten waar de post is en nu maar hopen dat ze volgende week wel alles hebben. Ben benieuwd morgen...........
Maarja eerste opstartproblemen. Vermoedelijk had ik een open wijk en is mijn post bij de andere bezorger terecht gekomen.

Re: Werken bij Netwerk VSP

13
Bij mij is ook eens een krat te weinig bezorgd.
Kwam er gelukkig snel achter en na bellen met Ridderkerk heeft de chauffeur de krat alsnog gebracht.
Alleen miste hij nog een krat voor een andere bezorger maar die had ik niet.
Die bakken hebben ook van die 6 cijferige codes die zo op elkaar lijken dat er kans bestaat dat ze zich vergissen.
Geef mij maar liever wijknummers zoals 13 of 42. Die onthoud je wel gemakkelijk.

Re: Werken bij Netwerk VSP

14
Dus sinds vandaag werk ik ook voor VSP. Ja het ging gisteren allemaal zo snel. Zie andere berichtje. :lol:

Ik heb trouwens een kaartje in de bak gevonden met een code met een letter en de postcode en een 01 nummer en daaronder staat een letter met drie cijfers erachter. Is dat de wijkcode?

Re: Werken bij Netwerk VSP

16
Yep! Alleen Joop H. mijn oude depothouder van Selektmail zorgt er wel voor dat het in orde komt. Daar durf ik mijn handen voor in het vuur te steken. Hoeveel ik krijg gaat wel een verrassing worden. :lol: Hopelijk komt het ook zo rond de 18e. Leuk met die extraatjes dankzij de Ikea erbij. Komt me wel goed uit. (Y)
Het ging ook allemaal heel snel. Het komt wel in orde.
Ik ga wel even tellen hoeveel brievenbussen ik heb. Is wel handig om te weten.

Re: Werken bij Netwerk VSP

17
@slagvaardige,

Eindelijk zijn we toch weer lekker aan het bezorgen.
Mijn zoon zegt wel eens waarom ga je niet in een winkel werken of zo.
Hij weet niet dat ik zo ontspannend in mijn eigen tempo de post doe. Hij ziet alleen die hoge stapel met kratten.
Sta ik gisteren bij zo fastfood restaurant op mijn bestelling te wachten hoor ik daar de kinderen gillen en rennen in de ballenbak. De keukenmachines hebben een stress pieper. Nou dan ga ik liever 100 kilo post doen dan daar een halve dag werken. Een halve dag? Ik houd het nog geen uur vol.

Re: Werken bij Netwerk VSP

18
@Slagvaardige

Kunnen we elkaar de hand schudden...ik zou ook stapelgek worden in zo'n "kippenhok".
Dan hebben wij het wel goed voorelkaar. Heerlijk buiten werken zonder al teveel gezeur.
Heb wel vaak, dat kinderen naar me toe komen voor elastieken... dan gein ik een beetje met ze...als het maar niet te lang duurt! :D

Re: Werken bij Netwerk VSP

19
Nee, zo'n kantoorbaan is niets voor mij. Ik heb dat vanaf 1994 t/m 2000 gedaan en ik werd eigenlijk gillend gek. Sinds 2004 ben ik lekker in de buitenlucht bezig en dat bevalt me prima. Geen baas die in mijn nek hijgt. Ik kan pauze nemen wanneer ik wil en op de fiets stappen wanneer het mij uitkomt. :) Bovendien ben ik lekker in beweging. (ik ben in die jaren flink wat afgevallen ook) Het verdiend niet veel, maar toen ik nog in het toerisme zat verdiende ik vrijwel net zo weinig. :mrgreen: Ja, je zit wel even lekker in de warmte binnen als het gesneeuwd heeft buiten. Maar ach.. nu met Sandd en VSP ben ik buiten ook zo lang niet bezig en zo vaak sneeuwt het nu ook weer niet. En als het giet wacht ik wel even.
Mijn man verklaart me voor gek. Maar hij zit de hele dag op zijn gat op een stoel binnen. Vanmiddag klaagde hij nog wat een slechte conditie hij heeft. Nou... die van mij is super! (Y)
Bij Postnl had ik collega's en dat was supergezellig. Nu heb ik dan geen collega's die ik elke dag zie, maar ik zie wel genoeg mensen en vaak ook dezelfde mensen in de straten waar ik kom. Met sommigen maak je een praatje. Is toch ook hartstikke leuk. En je ziet ook collega's en concullega's lopen. Als je je wijk al een tijdje loopt, leer je die ook kennen. Dus nog een reden om lekker niet op kantoor te hoeven zitten. Dan zit je elke dag tegen dezelfde chagrijnige koppies aan te kijken. :mrgreen:

Re: Werken bij Netwerk VSP

20
@Slagvaardige en alle anderen: WHAAAAAAAAAAAAAAA gek aan het worden van het sorteren. Pfffffff hoe liepen de straten ook alweer. Even en oneven in sommige straten gewoon doorelkaar. Hoe leg ik het het makkelijkst op volgorde??
Zal wel even ellende worden morgen.

Als ik het dorp/winkelgedeelte zie met sorteren dan is dat al een ellende op zich.
Het huizengedeelte is met sorteren veel makkelijker. Raar maar waar.

Liep vandaag in het dorp en amper nummering. Hangen er brievenbussen dan is het totaal onduidelijk waar het bijhoort etc etc. Zal dus wel zoeken worden!!
cron