Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12
Volgens mij ben jij een beetje paranoide @Jandegraaf. :D Maar dat neemt niet weg dat ik het wel rot voor jullie vindt, daar in Breda.

En.. neehoor, ik ben alleen maar een bezorger voor Sandd en VSP en ik heb niets te klagen tot nu toe.

Maar snap je dat we het een beetje een vreemd verhaal vinden? Het komt zo uit het niets. En het klinkt allemaal een beetje rancuneus.

Bovendien lijken alle andere depots geen problemen te hebben met VSP, anders had vast iemand hier er wel iets over gezegd. Er zijn hier zat mensen die voor VSP bezorgen. Snappie?

Ik heb het gevoel dat er iets meer aan de hand is. En sorry dat ik zeg, maar ik vind je reactie naar mij toe een beetje vreemd.

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

13
slagvaardige ik wil je allen nog vertellen dat ik me niet bedreigt voel en ook niet dat ik wordt gevolgt door wie dan ook,
verder mag je van dit gebeuren vinden wat je wilt want dat is je goed recht.
wil je alleen waarschuwen dat als VSP voor minder geld ergens anders terecht ook jij met lege handen kan komen staan,
hoop dat dit bij jou niet gebeurd maar zeg nooit nooit!!!!!!!!

gr. jan

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

14
Over dat VSP gesproken. Depot Dongen van het voormalige SMN wilde niet eens met VSP in zee gaan want ze betaalden te weinig en het was ook niet duidelijk welke wijken ze in Oosterhout zouden krijgen. Het werd dan maar een deel van Oosterhout en niet de hele stad. De depothoudster zag het toen niet zitten en ketste de zaak af. Maar sommige andere depots van SMN zijn wel met VSP in zee gegaan.

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15
@Jan de graaf

Hoi Jan...
waar rook is is vuur..
Ik geloof best wel dat vsp bij onderaannemers het onderste uit de kan wil halen.
zo werkt de postmarkt nu eenmaal de laatste jaren...

zo min mogelijk vaste kosten.... gebouwen... autopark ... alle kosten naar de onderaannemers.

daarom zou het handig zijn als een depothouder eerst een goed bedrijfsplan maakt.
Hoeveel winst ga ik uberhaupt draaien, kan ik mijn bezorgers wel FATSOENLIJK uitbetalen...?
.
dat starten vanuit schuurtjes... loont echt niet hoor.
maar dan mededogen vragen aan de bezorgers. aan wie deze depothouder evengoed willens en wetens
ook bij selektmail te laag uit betaalde... daar kan ik niets mee. :(

en natuurlijk trekken de bezorgers aan het kortste eind..
maar wees eerlijk, het merendeel rent naar het volgende postbedrijf...
onder dezelfde voorwaarden... met dezelfde slechte financiele condities...
omdat ze het ondanks de lage verdiensten, om allerlei andere redenen toch een leuk bijbaantje vinden.

en daar rekenen de postbedrijven op... daar bestaan ze van.
als het je echt te gek wordt.... er niet gaan werken zou ik zeggen.
Laatst gewijzigd door wis-User02 op 17 okt 2011, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

16
postbode21 schreef:gebruik de spellingscontrole... of lees je teksten nog is goed over...
je lijkt me bepaalde geen domme jongen, maar als ik je stukjes lees .. moet ik wel veel lachen.. :lol:
Oho @Postbode12, zelf ook spellingscontrole gebruiken hoor. hahaha. Het moet zijn "lees je teksten nog eens goed over. :twisted: :lol:

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

17
@slagvaardige

Dank je! Dat is een STOMME fout van me Slagvaardige... :P
ik vond het niet aardig naar Jan ..., vandaar dat de reactie is verwijderd.

sinds wanneer is het postbode12 ? :lol:
ik hoop dat je morgen met postlopen wel de goede volgorde aanhoud ;)
kan je wel hebben, toch Slagvaardige?
Ik zit al klaar om de volgende plaagstoot op te vangen.. (Y)

Re: VSP bedankt !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

19
Vandaag even gebeld met een goede kennis binnen VSP, ze zijn inderdaad aan het afbouwen binnen VSP.
Hij kon mij nog niet teveel vertellen, maar Breda heeft inderdaad gelijk dat er bepaalde afspraken, die mondeling zijn toegezegd, niet worden na gekomen. De personen die dit hebben afgesproken werken inmiddels niet meer bij VSP. ( ??)

Maar er was ook wel sprake van een klein kwaliteitsprobleempje...wat niet werd opgelost door Breda.
cron