Re: nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

11
Berber schreef:De brief van VSP is daarentegen net door POSTNL gebracht!!! 21 december kunnen de bakken, tassen en retouren buiten gezet worden. We krijgen 300 wheelees bonus en die kunnen tot 1 maart worden ingewisseld. We kunnen solliciteren bij postnl, vspfolders en ook Sandd zoekt regelmatig bezorgers.
Ja, ze zijn gewoon keihard he?.. Ik heb het bij DHL al eens meegemaakt en nu weer bij Netwerk VSP.

Ik vind dat ze bezorgers van VSP op z'n minst een voorkeursbehandeling zouden moeten geven om te solliciteren bij PostNL. Netwerk VSP is immers een dochteronderneming van TNT.

Re: nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

12
In de brief van VSP staat dat jouw ervaring met voorrang in beschouwing wordt genomen voor postbezorgersfuncties.
Ben ook op gesprek geweest na het stoppen van Selektmail maar je krijgt alleen maar te horen dat je in de vakantie en kerst kan lopen met misschien uitzicht op een vaste wijk.
En ik had bijna 3 jaar ervaring.

Re: nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

15
Doro schreef:In de brief van VSP staat dat jouw ervaring met voorrang in beschouwing wordt genomen voor postbezorgersfuncties.
hmm.. heb ik niet gelezen. Wel vreemd dat Sandd ook genoemd wordt in die brief, terwijl dat toch de grootste concurrent is van PostNL. Volgens mij is die "krapte op de postbezorgers markt" een grote leugen, anders zouden ze hun postbezorgers toch niet rechtstreeks naar de concurrent sturen. :?

Ik ga in ieder geval voorlopig nog niet solliciteren bij PostNL.

Re: nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

16
In de nieuwe webpagina kun je niet meer ver vooruitkijken naar de hoeveelheid post die eraan komt.
dat vond ik meteen een heel opvallend verschil. Ze zullen toch niet de aantallen al langzaam afbouwen, en dan zichzelf beschermen tegen allerlei mensen die de laatste twee weken zeggen 'bekijk het maar'?

Re: nieuwe omgeving mijnnetwerkvsp

17
Anyone schreef:In de nieuwe webpagina kun je niet meer ver vooruitkijken naar de hoeveelheid post die eraan komt.
dat vond ik meteen een heel opvallend verschil. Ze zullen toch niet de aantallen al langzaam afbouwen, en dan zichzelf beschermen tegen allerlei mensen die de laatste twee weken zeggen 'bekijk het maar'?
lijkt me niet.. waarom zouden ze anders de oude site nog online houden? >> http://www.netwerkvsp.nl/nl/group/bezor ... jn-vsp-oud
cron