Sentiment topic

1
Ondanks alle tegenslagen die de postbezorging bij mij heeft gekend ga ik het toch wel missen. Het was voor mij niet ideaal met de allerjongste en de oppas was slecht te regelen. Toch ga ik mijn wekelijkse ronde wel missen. Zeker het dorp/winkels.
De enge hond waar het hek maar met 1 wankeltouwtje vast zit ga ik geen seconde missen. Brrrr al angsten als ik er een envelop voor dat adres in zag zitten, maar wel weer die droopy hond (die van hetzelfde ras was als die wilde) die alleen maar zijn koppie optilde en je even lief aankeek.
Verder had ik geen echte bijzondere wijk. Ontzettend veel winkels en voor enkele heb ik nog post liggen, want die waren al dicht toen ik langskwam afgelopen week en nog geen tijd gehad om onder openingstijd langs te gaan. Voel me heel knullig het nu nog te moeten bezorgen.

Ach wie weet, als de jongste straks op school zit en ik onder schooltijd wil gaan werken........als Sandd dan nog bestaat.
Want Postnl zie ik nog steeds niet zitten!

Re: Sentiment topic

2
Jammer dat je de overstap naar PostNL niet wil maken.
Hou ze wel goed in de gaten, volgend jaar gaat er weer veel veranderen.
O.a. mbt wijze bezorgen, werktijden, dagen en wijken.
Je weet maar nooit, past het straks toch nog precies in je straatje.

Ik wens je verder veel succes met kroost etc.
Gezellige Kerst en Goed Nieuwjaar!

Re: Sentiment topic

3
@berber

toch wel bezorgen berber... het is nog lulliger als je de post helemaal niet krijg
.
ik wens je fijne feestdagen toe en ik weet zeker ,,, we gaan je terugzien in de post.
sandd zal vast nog wel een tijd blijven bestaan berber... het bestaat al meer dan 10 jaar.

twee keer in de week bij sandd in de toekomst ... of bij postnl .
want omstandigheden bij een bedrijf kunnen altijd weer veranderen.
laat nog eens wat van je horen op het forum.. ;)

Re: Sentiment topic

4
En anders die dingen maar in de oranje brievenbus. Bij Postnl hebben ze het toch al druk! :lol:

Nee.. grapje.. maar wel bezorgen. Dan kun je een beetje afwennen. Als je eenmaal het bezorgvirus te pakken hebt... berg je dan maar. Ik weet er alles van. :mrgreen:

Ik hoop dat je op het forum blijft. En hopelijk vind je via Sandd een bezorgwijk in de toekomst.

Hele fijne feestdagen toegewenst!!!

Re: Sentiment topic

5
Ik ga de post nog wel wegbrengen hoor!!

Inmiddels is de fietstas en de bakken met retourpost opgehaald. Ik denk misschien zetten ze een leuk laatste kerstpresentje voor de deur, maar dat was ijdele hoop!

Wat er in de toekomst gaat gebeuren zien we nog wel. Wie weet wat postnl gaat veranderen of dat Sandd iets anders kan bieden dan wellicht hebben we een buitenwijkje voor u.

Fijne dagen allemaal

Re: Sentiment topic

6
Hoi Allen,

even sentiment spuien. Hoe is het met jullie allen?? Ik mis het postlopen. Geniet wel van de jongens, maar kan alleen met het huis mijn draai niet vinden. Oppas, zoals ik had van mijn schoonvader, is niet meer aan te komen. Nog geen week nadat vsp is gestopt is mijn schoonmoeder opgenomen en die revalideert momenteel nog. Schoonvader is dus druk met heen en weer reizen en alles regelen. Die heeft voorlopig geen tijd voor oppastaken. Logisch en ook iets wat waarschijnlijk nog wel even gaat duren. Ook wanneer ze weer thuis zal zijn zal oppassen voorlopig niet meer iets logisch zijn.

Voor mij heel jammer dus. Ik ben mij nu aan het beraden over andere dingen. Zou heel graag wel wat met "bakken" willen gaan doen. Maar ja taarten met fondant/marsepein dat doen er al 100en aan huis. Dus ben nu aan het kijken hoe ik mij kan onderscheiden :D Wie weet wordt het nog echt wat!!

Re: Sentiment topic

9
Hey Berber! Leuk je hier weer te zien! Ja je valt net je neus in de boter. De Ikea's zijn nog niet weg of de PCL agenda's komen er aan. En nu veel Spoor en andere post. Ik had er ook een stel van die dikke boekjes tussen zitten.

Ben je pas geleden weer begonnen? Heb je een wijk dichtbij huis.

Re: Sentiment topic

10
Ik loop sinds afgelopen maandag weer (toen begonnen de scholen en dus ook mijn jongste).
Heb nu 666 poststukken en in totaal 100 kilo. De kinderen gaan hier op vrijdag alleen 's ochtends naar school dus zit gelijk met een probleem.
De agenda's had ik vandaag een brief over. Heb er "maar" 170 en daar mag je de hele week over doen zag ik. Dus druk weekje, maar dat kan dan tussendoor. Alleen jammer dat je eerst de agenda's krijgt en dan pas de brieven. Anders had je de brieven alvast op looproute kunnen leggen (dan insteken en gewoon de agenda's op de kop leggen en klaar is klara). Maar helaas eerst de agenda's waar je niets mee kan.

Morgen dus een drukke dag, maar aangezien ik het alleen niet ga redden heb ik hulp ingeschakeld. Weet niet of het mag maar aangezien ik geen oppas had leek me dat de enige oplossing.
cron