Re: Wat verdien je bij Netwerk VSP

12
Bij VSP zijn de vergoeding heel verschillend en de wijkgrootte volgens mij ook. Bij mij is het al volgt :
1 wijk DHL = 2 wijken VSP/Sandd
Vergoeding van 1 wijk is 10 cent p.s. en de andere wijk heb ik voor 10,5 cent p.s.
Dus ik heb net een hele gunstige vergoeding, maar voor de wijk is deze vergoeding vrij reëel. Ik verdien er i.i.g. beter dan bij Sandd en DHL, vooral bij hoge aantallen. Maar dat zal ook per keer iets meer/minder zijn door de overlap.
Het is wel fijn dat je donderdag of vrijdag mag bezorgen, heel handig met slecht weer :)

Re: Wat verdien je bij Netwerk VSP

13
De wijken bij DHL verschillen gewoon heel erg. Mijn ene wijk is kleiner dan die van Sand (495 adressen) en mijn andere wijk is veel groter dan die van Sand (795 adressen). De grote wijk heeft ook 2 x zoveel post als de kleine wijk. Ik heb laatst vervangen voor een VSP collega en die wijk was iets kleiner dan mijn 2 DHL wijken samen. (1100 adressen). Maar die wijk had die week dat ik hem verving nog minder post dan mijn kleine wijk.

Re: Wat verdien je bij Netwerk VSP

14
Dat klopt Sandd versus DHL wijken. Ik heb beiden gelopen en altijd meer post bij Sandd, bij DHL kwam het weinig voor dat we echt veel hadden. De veronicas maakten het verschil dat je iets meer had.
Moet zeggen dat vaak de DHL wijken te groot zijn, als je zoals hier uitgestrekte nieuwbouw vinex hebt. Je bent lang bezig vooral. Hoe handig je het ook indeelt.
Liever compacte wijken zoals Sandd werkt. Dan kies je voor 1 of 2 of 3 wijken bijv.
Ja media connexion en VSP zijn echt grote wijken zover ik weer een wijk is een half dorp! Dan mag je wel weer meer tijd hebben voor het bezorgen geloof in 2 dagen.

Re: Wat verdien je bij Netwerk VSP

16
@Marius

ha, daar ben je weer.
je hebt geen grote flats , hooguit tientallen flats van 6 a 8 brievenbussen , geen tuintjes, geen trappen...
dan heb je een luizebaantje oftewel een superwijk!
noem de naam marius, neem ik hem over....

nu nog minstens een cent erbij sprokkelen per adres marius!
of 10 cent per adres zoals tassie 74.

als je echt anders wil stoppen dan hoog spelen, vsp ik stop per direct als ik deze week niet..... :lol:

Re: Wat verdien je bij Netwerk VSP

17
Goedemorgen,

Bedankt voor uw email, ik zal hier naar naar kijken, en mocht dit inderdaad het geval zijn dan zal ik uw adres vergoeding per week 8 verhogen naar 4 cent.

Hoop u hierbij voldoende te hebben geinformeerd

Met vriendelijke groet,

R. van W.
Bezorgerscoördinator Geadresseerd Rotterdam
Regio Zuid-West


Quote:
Nog een vraag.

Ik heb een adresvergoeding van slechts 2 cent.
Ik denk dat dit een fout is. Zelfs de vorige coordinator vond het vreemd laag. Ik dacht toen nog, misschien zijn het wel allemaal flats.
Maar die flats staan juist allemaal aan de andere kant van het Noordereiland, en niet aan mijn kant?
En nu ben ik er sinds kort ook achter dat Sandd voor DEZELFDE wijk 4 cent adresvergoeding geeft.

Kan dit nog aangepast worden? Want anders kan ik beter overstappen.

Marius en Olena

Re: Wat verdien je bij Netwerk VSP

19
Mijn vraag is toegewezen. Ik krijg vanaf deze week 4 cent adresvergoeding van VSP!
Niet dat ik nu meteen kan gaan sparen voor een jacht, het scheelt deze week maar 3 euro. Zo weinig post is het tegenwoordig eigenlijk ;) (nog geen 2 kratten, terwijl die wijk groter is als die van Sandd).
cron