Re: Wat verdien je bij Netwerk VSP

4
Ik krijg bij 1 wijk 10 cent en bij de andere wijk 10,4 cent per stuk. Dat verschilt per wijk, ik denk dat ze kijken hoe ze zijn opgebouwd. Heb je veel/lange voortuintjes, of loop je makkelijk van huis naar huis. Of misschien gooien ze de vergoeding ook wel iets omhoog, als ze niemand kunnen vinden voor de wijk. Volgens mij is het maximum 12 cent.

Re: Wat verdien je bij Netwerk VSP

5
Ik krijg 2 cent voor het sorteren en 3 cent voor het bezorgen.
In de vakantie heb ik een wijk overgenomen en deze bezorger verdiende meer dan ik.
Terwijl de wijken allebei in dezelfde nieuwbouwwijk liggen.
Ik heb geprobeerd om zelf ook meer vergoeding te krijgen, daar deden ze heel moeilijk over.
Toen ik mailde dat ik dan maar ging stoppen, kwamen ze over de brug.
Ik krijg vanaf de volgende week een hogere vergoeding, ik ben benieuwd.

Re: Wat verdien je bij Netwerk VSP

7
@jesse

ligt er aan hoe omhoog ze zitten he.
ik heb in het verleden ook voor vsp gelopen.
wordt nog steeds regelmatig benaderd voor inval.
als je het nou voor 6 weken wil garanderen dat je ons helpt,
kreeg ik zo 30 euro aangeboden als extra. :D

maar de wijk lag me veel te ver uit mijn buurt.
toch blijf ik op de lijst staan, net als bij dhl daar wil ik echt graag mijn
sandd wijk mee combineren, om te zien of dat me bevalt, maar ja de dhl bezorger
in mijn favoriete wijk is heel honkvast...
proberen kan dus geen kwaad jesse. ;)

Re: Wat verdien je bij Netwerk VSP

9
Elisa: je schrijft "dat de wijken van DHL veel groter zijn dan die van Sandd", maar je bedoelt zeker VSP, die heeft nl. nog altijd relatief grote wijken.

Mijn wijken van DHL zijn zelfs kleiner dan die van Sandd. Bij Sandd zijn hier de wijken sinds vorig jaar wat vergroot, met het doel om het aantal wijken voor de vestiging te verkleinen en zo dus met minder bezorgers te werken. Het werkte helaas averechts: daardoor werden sommige wijken weer te groot en gingen bezorgers een 2e of 3e wijk juist weer afstoten. Het is daarom voor een deel al weer teruggedraaid.

Het bezorgen van post met OVO is bij alle postbedrijven niet leeftijdsgebonden: een 16-jarige verdient net zoveel als iemand van 23 jaar of ouder. Het is daarom wel een aantrekkelijke bijverdienste voor jongeren.

Re: Wat verdien je bij Netwerk VSP

10
@ ton @ elisa

wat bij mij 3 sandd wijken zijn, is voor de dhl-er hier 1 wijk.
van de week nog gevraagd aan de dhl collega.
de hoeveelheid post voor zijn wijk is nog steeds minder dan die van mij bij 1 sandd wijk.

ik heb twee van zijn wijken bij sandd. gemiddeld 6 - 8 kratjes. tegenover zijn 3 - 4 kratjes.
stel je voor dat ik de 3e wijk ook heb.( gelukkig niet hoor!)
het grootste deel van zijn post is de veronica gids.
als die er niet bij zit, is het vaak nog veel minder. vandaar dat de wijken bij dhl nog veel groter zijn.

en @ ton. ja bij vsp hebben ze een nog veel groter gebied.
1 wijk vsp = 2 wijken dhl = 6 wijken sandd.

maar de laatste tijd valt me op ( sinds begin october) dat de vsp post lijkt... terug te lopen.
een bezorger bij mij in de buurt, kreeg altijd 2 volle kratten, is de laatste tijd nog maar
1. mischien brengt tnt de post weer langzaam aan terug naar tnt?

;)
cron