Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

22
Ja, heb nog geen aangifte ofzo gedaan. Maar moet ik dan gewoon naar de politie en 'hoi! ik ben anderhalve week geleden door een hond gebeten en wil aangifte komen doen!' ofzo? Ik liep wel in de voortuin van die mevrouw & hond en het was dus niet op openbare weg en dan mag het (dacht ik althans).

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

23
Nee natuurlijk mag het daar ook niet. Die mevrouw behoort WA verzekerd te zijn voor de schade die haar hond aan anderen berokkend. Je loopt toch niet voor je plezier op het paadje van die mevrouw. Je doet het voor je werk. Tenzij je een hond uitdaagt of pest hoort een hond niet te bijten en is de baas verantwoordelijk voor de gevolgen. Zou wat moois zijn.

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

24
Er zijn ook lieve diertjes op de postroute hoor :D
Misschien geloven jullie het niet, maar het was toch zo. Ik had een hele verzameling van proefpakketjes met kattenvoer. Zat er bij de eerste wijk op een gegeven moment een poes bij mijn fietstas te snuffelen; :lol: :lol: , en bij de andere wijk liep een poes steeds met me mee :lol: :lol:
Of ze dan zo'n sterk reukvermogen hebben, dat ze die gesloten pakketjes gewoon ruiken..... :? :? :P
Ik vond dit wel heel er schattig (Y) ;)

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

26
Je maakt ook hele leuke dingen mee. Ik was gisteren in één van mijn eigen wijken aan het bezorgen, en kwam ik bij een huis, waar de bewoonster in de tuin bezig was. Ik ken haar wel redelijk goed, en we raakten even aan de klets, of op zijn Brabants gezegd: we waren aan het "buurten".
Al gauw bood ze me wat te drinken aan, omdat het zo warm was. Zo heb ik bij hun op het terras even wat gedronken, om daarna mijn postronde te vervolgen.
Dat zijn toch leuke dingen van ons werk nietwaar? :D 8-) (Y)

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

27
Wat ik vandaag heb meegemaakt, is wel een hele ervaring.
Denk je in een rustige buurt de post te bezorgen, staat er in eens de politie in de wijk. :shock: Met kogelwerende vesten aan en enorm veel versterking, omdat er een man wordt gezocht voor iets, maar deze zat echt niet op de politie te wachten. En staat in zijn huis met messen te zwaaien. :o Met ongeveer 8 man sterk hebben ze hem te kunnen afvoeren.
Het is weer eens wat anders als honden die je na zitten.
cron