Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

45
ik had er 1 in mijn wijk waar ze de hele stoep deruit hadden gehaald!!! Wat er op het spandoek stond ben ik alweer vergeten.. Vond het wel grappig, leek wel een strand:P
Yeah, ben zwanger!!! 15 december uitgerekend!!!

4 weken te vroeg, maar:
13 November de trotse mama geworden van een dochter!!!!

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

46
Ik bracht gisteren mijn post rond om 19.00 uur, normaal doe ik het 's ochtends, maar nu zijn de kinderen thuis en dan werkt dit fijner. Dus ik doe een briefje door een brievenbus, loop weer terug naar mijn fiets, als ik een mevrouw hoor zeggen: " ik heb een sticker op de brievenbus". Dus ik draai me om en vertel haar dat er een adres op de brief staat, waardoor die sticker niet werkt. Ze hield de brief ondersteboven, dus ze zegt nog zelfverzekerd : " dat kan ik me niet voorstellen". Waarop ik de brief omdraai en haar adres aanwijs. Boos draait ze zich om en scheurt de brief doormidden. Ik roep nog sorry, waarom weet ik niet, want dat had zij mogen doen. :lol: Maar de volgende keer zal ze toch beter kijken :D . Ik snap het wel, het zag er ook echt uit als reclame, maar toch dan kun je nog wel je fout toe geven. Meneer stond voor het raam te kijken, dus die heeft een gezellig avond met zijn boze vrouw gehad (Y)

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

47
Wat een reactie van die vrouw, om meteen de brief door te scheuren.... :roll: 8-)
een dankbare reactie naar jou toe als postbezorger, :evil: die gewoon haar werk doet..

Zelf denk ik ook wel eens bij sommige poststukken, die ik erbij heb: " wat moeten ze er toch mee, dat ik toch meteen voor de papierbak?" :lol: :?
Maarre...misschien zit de geadresseerde er juist toch wel op te wachten.. :D :lol:

Re: Wat ik vandaag toch meemaakte...?!

48
Ik loop zoals gewoon mijn ronde en kom een bruidstoet tegemoed.
Ik loop verder en moet ook post deponeren bij het Verse Bruidspaar.
Hartlijk laten ze me erlangs want je het staat er vol volk.
Bij de deur roept iemand naar me, kom binnen!!
Tja ik aarzel....uhm uhm, ze trekt me naar binnen. Vraagt of ik koffie lust(ja lekker!), en duwt mij een bord met groot stuk taart in mn handen. Ze zijn uitgelaten en vrolijk en ik feliciteer het bruidspaar.
Het is even een heerlijk pauze gelijk!!

Dat mag vaker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
cron