Re: Prognose Post

12
Ik heb dan wel vrij gekregen maar ze konden ook niet anders want ik heb hen weken uit de brand geholpen. En na drie januari sta ik weer paraat voor een eventuele invalwijk. Voor de 27ste heb ik maar geen vrij gevraagd. Aangezien ik dan nog die invalwijk heb. En dan met die hoeveelheid en kilo's. Ze krijgen dan een hartverzakking. Moeten ze na de kerst twee mensen zien te charteren... gaat niet lukken. Ach het verdiend weer haha

Re: Prognose Post

13
@souliesandd
als je het al van de zomaar hebt aangekaart .. of aangevraagd ? dat is natuurlijk wel een verschil.
Verlof brief ingevuld , dan moet je toch binnen 14 dagen antwoord hebben.
bijvb.. om een vakantie te kunnen boeken..

nee, lijkt me niet zo gek dat men niet verjaardagen van jou bijhoud of waar je familie woont :?
vraag je nu al vanaf 2006 elk jaar vrij? dan is een ander steeds de klos begrijp ik?

bij winkels gebeurt ook al dat je rondom de feestdagen geen vrijaf kan krijgen.

oudjaar : om 8 uur beginnen. volgens mij mag het vuurwerk pas vanaf 10 uur officieel worden afgeschoten.
dus voor die tijd zal er best wat knallen, maar veel minder.
en inderdaad oordoppen in/ koptelefoon op...

je hebt nu eenmaal een dienstverlenend beroep.
Een prognose van 3 poststukken voor 2 wijken.. lijkt me heel onwaarschijnlijk op dit moment.

Re: Prognose Post

14
@Carla
oudjaar : om 8 uur beginnen. volgens mij mag het vuurwerk pas vanaf 10 uur officieel worden afgeschoten.
Dat was een lachertje. :roll:
Ik had er vanmiddag al last van. Staan er een paar jongens voor een huis te roken en rotjes afsteken. Hallelujah. :twisted:

Re: Prognose Post

16
@Carla
ben je in loondienst? anders neem je toch gewoon twee weken onbetaald verlof op.
Nee, ovo.
Tegenwoordig alleen invalwerk, geen vaste wijk.
Ik heb al aangegeven dat ik tussen kerst en oud en nieuw niet aanwezig ben. Ik zal op een prettige locatie in Duitsland zitten waar particulier vuurwerk niet is toegestaan i.v.m. de rieten daken en waar op 31-12 om 24.00 uur wel een prachtig professioneel vuurwerk plaatsvindt. :)
cron