Re: Toch eens verder onderzoeken....

2
Tobo2011 schreef:....de door PostNL gehandhaafde stelling dat op DiDoZa-dagen het aanknijpen van de scenariotijden invloed heeft op de vermindering van postvolume..... terwijl H.A.H. blijft toenemen. 8-)
Maar dan moeten we toch meer tijd voor een loop krijgen, i.p.v. minder. En hoe is dit dit te rijmen met toename van h.a.h. terwijl er eerder tijd afgaat dan bij komt.

Re: Toch eens verder onderzoeken....

4
@ Geertjan

"Je collega,s vermelden uitvoerig hoe rustig het zaterdag 5 - 01-2013 was.. ik neem aan dat de hoge bazen ook meelezen!
het volgende = te lezen op medewerkerstopic postnl aflevering 146:

"Hier was ook erg rustig. Kon voor het eerste in anderhalve maand op zaterdag alle post weer in een keer meenemen op de fiets

Zo weinig post vandaag! Ging zo lekker vlot allemaal, om een uur of 10 was alles klaar!

was echt rustig ja. Heb 5,5 wijken volledig kunnen voorbereiden. Normaal doe ik er langer over én bereid ik nog minder wijken voor ook

er was echt geen hol te doen, wij waren ook om 10 uur klaar ja. twee uurtjes.. had wel thuis kunnen blijven :D"

Geertjan, mischien hoef je minder na te denken als je een h.a.h. door een brievenbus doet
en gaat dat sneller, dan elk ander poststuk 1 voor 1 checken, of het wel voor dat adres bestemd is.. ? :lol:

maar ik denk eigenlijk dat postnl de sandd denkwijze overneemt.. hoe meer op 1 adres hoe sneller... :?
terwijl ik natuurlijk met je eens ben, dat hoe meer post hoe langer je ermee onderweg bent. :idea:
Laatst gewijzigd door Carla41 op 06 jan 2013, 20:29, 1 keer totaal gewijzigd.
cron