Gedumpte folders

1
Tssssssssss... Net terug van vakantie, hondje opgehaald in pension, dus ik dacht:
"Ik trakteer 'm op een fijne wandeling". Tot zover niks aan het handje.
Maar een paar straten verderop kun je langs de huizen op een paadje volgen en dan
kom je tussen de maisvelden uit. En jawel hoor; daar lag een dikke vette stapel
reclamefolders (heb even in de gauwigheid gekeken wat er bij zat; kon zo alleen
folders van Boerenbond/Welkoop zien en flyers van de Gouden Gids/Telefoongids)
in de struiken glorieus te wachten om bezorgd te worden... :evil:
Ik vind dit zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo slordig en lui!!!
Iemand hier enig idee door welk bedrijf dit bezorgd wordt?

Komen jullie vaak gedumpte post tegen?

Re: Gedumpte folders

2
dat gebeurt hier ook regelmatig, de folders dumpen ze dan in het kanaal achter ons huis, echt belachelijk....kijk even bij je eigen folders die je binnenkrijgt of je een telefoonnummer of siteadres kunt vinden, folders worden bezorgd o.a. door interlanden en froweingroep...hoe het in andere delen van het land is weet ik niet.... :|

Re: Gedumpte folders

3
Is inderdaad echt ontzettend ergerlijk, en nog dom ook! :x
Je zou ook bijvoorbeeld het hoofdkantoor van Boerenbond/Welkoop kunnen bellen. Die kunnen vast wel uitzoeken door welk bedrijf hun folders in jouw woonplaats bezorgd (zouden moeten) worden, en willen waarschijnlijk ook nog wel zelf contact opnemen met dat bedrijf. Ze betalen immers voor een dienst die niet geleverd wordt.
Het bezorgbedrijf zal dan wel gaan bellen met mensen of ze de folders gehad hebben en op die manier uitzoeken welke bezorger zn folders gedumpt heeft. Wij worden af en toe ook wel gebeld met de vraag of we die en die folder de week er voor gekregen hebben.

groetjes, wandelaar

Re: Gedumpte folders

4
Als je dan wil dumpen, dump ze dan in de papiercontainer ! Ik kan me voorstellen dat je meer pakketen binnen krijgt, dan je moet bezorgen, maar doe het dan netjes. Het valt hier de laatste tijd erg mee.
Hier worden de folders ook door vsp rondgebracht, die lopen mij altijd aan te kijken als ik achter ze aanloop met de post van VSP :)

Re: Gedumpte folders

5
Ik ben misschien te achterdochtig, maar als ik ergens gedumpte folders zie, denk ik aan een puber die geen zin had ze te bezorgen, en de folders niet thuis bij het oud papier kan dumpen omdat dat opvalt... :oops:

Folders die je gewoon overhebt, zou je inderdaad gewoon bij het oud papier doen, deed ik ook altijd met huis-aan-huis die ik over had.

groetjes, wandelaar

Re: Gedumpte folders

6
Gelukkig komt het hier (nog0 niet voor0..Althans, ik heb het nog niet kunnen ontdekken. Ik vind dit wel heel erg zeg! :evil:
Bied dan niet aan, dat je folders wilt bezorgen, wanneer ze toch een andere bestemming krijgen, dan ze eigenlijk hadden moeten krijgen....

Re: Gedumpte folders

7
Wyfosi schreef:Iemand hier enig idee door welk bedrijf dit bezorgd wordt?
Volgens mij van Netwerk/VSP
Die bezorgen bij ons in heel veel wijken namelijk de pakken reclamefolders, maar of dit overal zo is.... :? :?:

Re: Gedumpte folders

9
Ja klopt de gedumpte post is meestal van Netwerk/VSP. Je komt ze overal tegen, in de sloten, buitengebied(naast de printers, koelkasten, tapijten),zandweggetjes. Je kunt VSP bellen maar het is haast niet te traceren.
cron