Re: Kon niet uitblijven; het naderende WK

11
Vandaag had ik maar 1 kratje per wijk en dat is voor Sandd begrippen erg weinig en voor vrijdag verwacht ik zo ongeveer hetzelfde. De prognose voor volgende week vrijdag is hier al iets verlaagd. Daarna stort het in (het zijn niet mijn woorden, maar die van mijn contactpersoon), maar ze bedoelde dat de zomerstop eraan komt. Zoals je weet sturen bedrijven dan veel minder mailings, vanwege de vakantie. Dat kan de nieuwe transactiepost niet compenseren. Ik zie het elk jaar en merk dat ook aan de teruglopende maandelijkse inkomsten van Sandd tijdens de zomermaanden.

Re: Kon niet uitblijven; het naderende WK

12
@ton
deze keer nog gewoon voor de dinsdag 5 kratten en vrijdag verwacht ik er 7/8.
en bij de prognose voor de 18 e: gewicht verhoogd van 50 naar 75 kilo en aantallen van 1100 naar 1250 stuks.
ik wil dus niet met je ruilen. mischien gaat hier de zomer later in?

ik ga elk jaar met de bouwvak weg, dan is het 3 weken heel stil. :D

Re: Kon niet uitblijven; het naderende WK

15
Bij mij komt de post altijd al in de ochtend, dus maakt het voor mij geen verschil.. :lol:
Voor de 15e heb ik zo bar weinig in de planning staan, dat het in een uurtje sorteren is gepiept, voor beide wijken :D
Voor de 18e staat er wel heel erg veel in de planning; nu al ong. 85 kilo aan post...oef! :roll: en zo'n 900 poststukken.. :roll:

Re: Kon niet uitblijven; het naderende WK

16
postbode21 schreef:@anneke,
hoe kon ik het vergeten!
zou het daarom vrijdag de 18e zo druk zijn.
ze gunnen alle sandd postbezorgers een rustige maandagmiddag. ;)

ik had vanochtend nog even navraag gedaan bij mijn bezorgmanager, toen ik haar toch aan de telefoon had, en zij zei, dat het de 18e gewoon de drukste bezorgdan van het jaar wordt, :roll: :roll: en dat dit niet met het WK te maken kan hebben....
We zien het dan wel.
Is het gewoon makkelijk a.s. maandag, met zo weinig post uitsorteren. :D (Y)

Re: Kon niet uitblijven; het naderende WK

17
Het is hier vrijdag wel druk maar toch niet de drukste dag van het jaar, of de prognose moet nog naar boven bijgesteld worden (maar liever niet). Voor de gehele volgende week staat gepland voor Sandd 1.750 stuks, geschatte netto opbrengst € 90,-*** (= € 0,05 per stuk) en voor DHL 780 stuks, vaste netto opbrengst € 84,- (= € 0,11 per stuk).

***netto bij geschatte overlap Sandd: dinsdag 25% en vrijdag 40%

Daarom wordt ik niet zo vrolijk van die hoge aantallen bij Sandd: dat levert mij steeds minder op, zelfs inclusief de 2x herlaadvergoeding deze week.
cron