Kon niet uitblijven; het naderende WK

1
Tja, De titel zegt het al; het WK staat voor de deur.

Bij SANDD bezorgen we op dinsdag en vrijdag, en ik heb even gauw een blik over het
speelschema geworpen; volgens mij kom ik niet "in de problemen" tijdens het WK.

Maar ik kan me voorstellen dat er ook bezorgers zijn van de overige bedrijven, die op
andere dagen/tijden bezorgen, én toch ook het WK willen volgen...
Iemand van de voetballiefhebbers hier die tijdens de wedstrijden van NL moet fietsen???

Of zijn er misschien ook bezorgers die extra vrij hebben gevraagd???
Tja, nadeel is natuurlijk dat de eerste twee wedstrijden lekker vroeg op de dag zijn...

Re: Kon niet uitblijven; het naderende WK

5
Ik heb nog niet gekeken, maar de poule-wedstrijden zijn 's middags en ik streef er toch wel naar om 's morgens de post te bezorgen. En als ik dat niet haal... ach, de post mag nog tot 21.00 uur bezorgd worden :D

Ik moet morgen wel een helehoop WK-oranje-enveloppen van het WWF bezorgen, gelukkig zijn het mooi grote, stevige enveloppen...

groetjes, wandelaar

Re: Kon niet uitblijven; het naderende WK

6
@wyfosi,

natuurlijk ga ik kijken!
al halen ze de halve finale niet . die verliezen ze van Brazilie. zo heb ik de toto ingevuld namelijk.
en weet je wie er wereldkampioen wordt? Argentinie. maar Messi wordt niet de topscorer. maar die Inter aan de CL overwinning hielp. (?)
ik hoop op mooie goals van van persie en van der vaart en robben!
eigenlijk gun je ze allemaal een basisplek. maar dat gaat niet lukken.
zoals je ziet , ik ben helemaal weg van voetbal. Moge de beste winnen.

wel leuk allerlei versierde straten met post lopen. lekker sfeertje, maar op dinsdag geen wedstrijden voor nederland he. ;)

Re: Kon niet uitblijven; het naderende WK

9
postbode21 schreef:@anneke,
hoe kon ik het vergeten!
zou het daarom vrijdag de 18e zo druk zijn.
ze gunnen alle sandd postbezorgers een rustige maandagmiddag. ;)
Ik hoorde vandaag dat Sandd op maandag 14 juni i.v.m. de WK de post bij iedereen 's ochtends aan gaat leveren.

De prognose voor maandag is niet hoog, maar vrijdag de 18e dus wel. Daarna stort het helemaal in volgens mijn bezorgmanager. Deze week is het trouwens ook een rustige week bij Sandd. Dat komt mij wel goed uit, want bij DHL is het weer een drukke A-slag.

Re: Kon niet uitblijven; het naderende WK

10
@ton
deze week is bij mij voor sandd een heel normale week.
nog geen vakantiescenario hoor.
volgende week op vrijdag alleen al meer dan deze hele week.
het zal wel plaatselijk zijn, ton maar ik zie nog geen postafname.
het stort helemaal in? wat dan ton...

dat komt ook omdat we naast de magazines, die straks tweewekelijks komen of juli/aug. nummers,
al meer bankpost hebben. ;)
cron