Mijn fiets gestolen

1
Vlak voor de kerst is mijn geliefde Koga CityLite fiets gestolen. Erg vervelend want je zit gelijk nogal om het hand. Ook vervelend, omdat het aanschaffen van een nieuwe fiets toch gelijk weer een behoorlijke kostenpost met zich meebrengt. Het is geen fiets die veel voorkomt dus ik had gedacht dat de kans dat iemand de fiets een keer tegen zou moeten komen toch best aanzienlijk is. Ik zou het zeer op prijs stellen als jullie een kijkje willen nemen op www.kogagestolen.nl en daar op de "Facebook delen" knop willen drukken om de diefstal bij zoveel mogelijk mensen onder de aandacht te brengen.

Als postbezorger kom je natuurlijk overal, dus ik heb goede hoop dat één van jullie kans maakt op de beloning van € 300,-. Ik zou hierbij dus graag even een oproepje willen doen om hier en daar een beetje uit te kijken naar mijn fiets. Op onderstaand plaatje is een beetje te zien hoe de fiets er uit ziet en wat de kenmerken zijn:

Afbeelding


Voor meer informatie en meer details en unieke kenmerken van de fiets kan je een kijkje nemen op www.kogagestolen.nl

Re: Mijn fiets gestolen

6
Dat is vet balen voor je Ief. Lastig bezorgen zo. En ja, zo'n fiets is ook niet goedkoop. Misschien kun je toch een voordelige 2e hands in de buurt op de kop tikken. Zet een advertentie in de plaatselijke AH of andere winkel. Wie weet heeft er iemand een fiets over.

Re: Mijn fiets gestolen

7
Bedankt voor jullie reacties en het delen op Facebook. Dat waardeer ik zeer. Laten we hopen dat het helpt. Ook bedankt voor de tip om bij de supermarkten te kijken. Marktplaats volg ik al een tijd, maar daar nog niets gezien.

Re: Mijn fiets gestolen

8
Lieve vrienden,
Ik ben aan het ontwikkelen van een project. Verzekeren van gestolen fietsen zoals Uber en Airbnb. Het project heet Teambrella. Het zal goedkoper zijn dan verzekeringsmaatschappij. En nu dat is gratis, als het start-up is in piloottesten.
Je kan verzekering voor uw fiets krijgen. En je kan de anderen ondersteunen als er iets gebeurt met hun fietsen. Je kan er vragen stellen, advies krijgen en jouw eigen ervaring delen.
Om de details te zien, google Teambrella.

Als je vragen hebt of als je mee wilt doen, schrijf me in facebook ( elizabethstoliarova ).

Fijn dag :) Ik hoop dat het nuttig zal zijn.
cron