Re: Kleinere wijken PostNl landelijk ???

12
je mag schrijven wat je wil Ronald :roll:

maar om even on topic te blijven..
niet elke postnl vestiging past het beleid al toe.
waarom het bij jou wel gebeurd .. zal je mischien niet worden verteld..

wat je wel kan doen (mijn tip) vraag je tc of er een postbode met je eenmalig mee loopt.
zodat jij weet of je wordt geflest met de tijden die voor je wijk staan of niet..
dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent..

Re: Kleinere wijken PostNl landelijk ???

14
Carla41 schreef:je mag schrijven wat je wil Ronald :roll:

maar om even on topic te blijven..
niet elke postnl vestiging past het beleid al toe.
waarom het bij jou wel gebeurd .. zal je mischien niet worden verteld..

wat je wel kan doen (mijn tip) vraag je tc of er een postbode met je eenmalig mee loopt.
zodat jij weet of je wordt geflest met de tijden die voor je wijk staan of niet..
dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent..
Toen ik in Ede liep was ik weer te snel. Daar moest ik extra langszaam lopen om aan mijn tijd te kunnen komen. Ik denk dat dat alles zegt. Het verschil tussen Ede en Oosterbeek is wel, dat Ede plat is, en Oosterbeek erg heuvelachtig.

@Opdedeurmat Ik zal maar schat tegen haar zeggen, anders denkt ze weer dat ik gefrustreerd of onvriendelijk ben. En ja.. wie weet waar het toe leidt. Er zijn genoeg stellen die ruziemakend bij elkaar zijn gekomen. Ruziemaken is misschien inderdaad een uiting van liefde...:D

Re: Kleinere wijken PostNl landelijk ???

15
@opdedeurmat

nou ja :roll:
laten we on topic blijven :D

Wat vind jij nou van de nieuwe Postnl plannen.. voor kleinere Postnl wijken..
je zou denken dat met het verminderen van de Post eerder wijken vergroot worden
om nog een " redelijk " ( :lol: ) inkomen binnen te halen.

@Ronald
ik houd wel van een geintje hoor Ronald (Y)
Je mag frustratie hebben.. je mag zelf onvriendelijk reageren .. maar dat betekent niet
dat ik je een gefrustreerd/ onvriendelijk persoon vind.

maar lieverd en schat.. dat vind ik voor zo,n 1e dag wel een beetje overdreven .

Re: Kleinere wijken PostNl landelijk ???

17
Carla41 schreef:@opdedeurmat

Wat vind jij nou van de nieuwe Postnl plannen.. voor kleinere Postnl wijken..
je zou denken dat met het verminderen van de Post eerder wijken vergroot worden
om nog een " redelijk " ( :lol: ) inkomen binnen te halen.
Geen idee nog wat ik daarvan vind, dan zou ik eerst moeten weten hoe en wat. Bij grotere wijken kan ik me er wel wat bij voorstellen, qua inzetbaarheid bijvoorbeeld. En als je daar een vaste bezorger op hebt (vijf dagen in de week) maakt iemand al gauw heel wat uurtjes... meer dan PostNL aan contracturen kwijt wil waarschijnlijk.
Voorlopig zie ik het nog niet gebeuren. Ze zullen eerst alle lopen moeten omgooien en zo. Als ik zie hoe moeizaam een kleine verandering al gaat.... tegen die tijd heb ik een rollator met navigatie denk ik :-)

Re: Kleinere wijken PostNl landelijk ???

20
opdedeurmat.nl schreef:
Ronald schreef:In Oosterbeek is het kleiner worden van de wijken gewoonweg noodzakelijk. Lopen in Oosterbeek kun je niet vergelijken met lopen op vlak land. Het is erg heuvelachtig aan de zuidflank van de Veluwe hoor.
Daar weet ik hier in Arnhem-Noord alles van, Ronald :-)
dat geloof ik graag ja...Ik ben vandaag nog in Arnhem Noord geweest, niet als postbode hoor...:)
cron