geen post door personeelsgebrek

1
'Geen post door personeelsgebrek'

(Novum) - Hele wijken ontvangen de laatste tijd regelmatig geen post. Dit komt door personeelsgebrek en chaos door een reorganisatie bij TNT Post. Dat laten verschillende postbode weten, schrijft De Telegraaf zaterdag. Op een bestelkantoor in Rotterdam zou vorige week maandag de post voor tientallen wijken zijn blijven liggen omdat er te weinig personeel was.

TNT Post weigert volgens de krant ondanks herhaalde verzoeken te reageren op de aantijgingen. Het postbedrijf laat weten dat de kwaliteit van de bezorging de afgelopen jaren tussen de 96 en 97 procent lag. De laatste kwaliteitsmeting is echter volgens de krant van vorig jaar, wat er op zou duiden dat de recente beschuldigingen van de postbodes hierin niet zijn meegenomen.

weten jullie hier iets van en of wat zijn jullie meningen

Re: geen post door personeelsgebrek

2
Nou, ik heb nog altijd keurig netjes mijn post van TNT gekregen.

Ik had begin deze week wat besteld via Internet. Zou vrijdag bezorgd moeten worden door TNT. Geen pakketje. Oke, dat kan. Kijk ik op de Track & Trace site van hun van "waar is die dan gebleven". Blijkt ie in de verkeerde route te zitten.... GRRRR... je zou het maar nodig hebben!!!!
Yeah, ben zwanger!!! 15 december uitgerekend!!!

4 weken te vroeg, maar:
13 November de trotse mama geworden van een dochter!!!!

Re: geen post door personeelsgebrek

3
Sja.... ik heb zelf afgelopen woensdag blijkbaar ook de post van dinsdag erbij mogen doen.... had gewoon 13 (dertien!) tassen ipv de gebruikelijke 5 a 7... en het werd al nóg eens een uurtje later afgeleverd in het depot zodat ik pas om 13:50 kon beginnen ipv een uurtje eerder... mét de Gamma HAH... Nou was het wel zo dat oa Ziggo een directmailing deed naar hun klanten, de ANWB-Kampioen (oneven), én er een hoop catalogi tussen zaten, dus moest dan toch wel langs zowat élk adres..
Was dus uiteindelijk pas om iets na 18:00 klaar... Na wat gesms met m'n teamcoach bleek dat er idd nog "wat" post van dinsdag was blijven staan... Terwijl ik zelf volgens afspraak alleen wo-do-vr loop... Ja heel fijn om het werk van je "collega" van de dag ervoor er ook nog bij te mogen doen... NOT...
TC krijgt dit weekend dus ook nog ff een mailtje van me.

De bron is trouwens http://www.telegraaf.nl/binnenland/7620 ... ost__.html (toevallig al eerder gezien vandaag, staan intussen ook een hoop reacties onder, ook van collega's ...) :X

Ik hou nu al m'n hart vast voor de komende KNJ periode... (ook daarover ga ik die TC ff mailen.... ammehoela dat ik in die tijd in 't donker ga lopen... :X)
cron