Re: Eigenlijk geen ruimte voor concurrentie op de postmarkt?

11
@fredselekt
verzendenenontvangen heeft een ongebreidelde fantasie.
die kan je toch echt niet serieus nemen.

Maar wat ik in feite wel van belang vind fred =
30 maart 2015 Tweede Kamer: Dit wetsvoorstel = aangenomen door de 2e Kamer. Nu de Eerste Kamer nog.

" Hierdoor vervalt de mogelijkheid voor postvervoerbedrijven en vakbonden om via een collectieve arbeidsovereenkomst
af te wijken van de eis dat minimaal tachtig procent van de postbezorgers werkt op basis van een arbeidsovereenkomst.

2017?

Re: Eigenlijk geen ruimte voor concurrentie op de postmarkt?

12
CARLA41: Ik heb wel degelijk met een medewerker van de tweede kamer gesproken. Je beticht mij van leugens en dat neem ik zeer hoog op.

Je baseert je nergens op dat ik hier zit te liegen en mij derhalve niet serieus hoef te nemen. Als jij het beter weet Carla41 vertel jij maar hoe de vork in de steel zit.

Voor wat betreft Netwerp VSP: PostNL kon niet concurreren met Sandd omdat zij werkten met OVO. Volgens mij hebben ze toen Netwerk VSP opgericht. De budget post aanbieder. Dat ik heb gezegd dat het niet meer mocht klopt niet dat had ik niet zo moeten verwoorden. In dat opzicht geef ik je gelijk en bied mij daarvoor mijn excuses aan. Derhalve heb je niet gezegd waarover ik fantaseer c.q. leugens verspreidt. Maar oké een halve waarheid is een hele leugen.

Re: Eigenlijk geen ruimte voor concurrentie op de postmarkt?

13
@verzendenenontvangen
herhaling:

evenals fred doel ik hierbij op je opmerking:
Moeilijk voor te stellen, dat een (SP) politicus in deze afwacht/behandelfase aan de telefoon gaat zeggen :
" er is eigenlijk geen ruimte voor concurrentie op de postmarkt "..
die postmarkt = er al meer dan 15 jaar vzo..

heeft diezelfde sp niet het initatiefwetsvoorstel ingediend voor de 80 %?
nogal ongeloofwaardig als ze zelf er de zin niet van in zien.

wat je je allemaal persoonlijk aantrekt en hoog opneemt is voor jouw rekening. het is een forum vzo.
en ik ben het vaak niet eens met wat je schrijft.

het is dat je vaak iets schrijft) maar zelf niet begrijpt wat je nu hebt geknipt en plakt..
dus er dan later weer op terug moet komen dat het halve waarheden zijn.

Re: Eigenlijk geen ruimte voor concurrentie op de postmarkt?

15
met een medewerker van de Tweede Kamer..
ik zal niet verbaasd zijn als je schrijft dat Emile Roemer je gebeld heeft. :D

De uitspraak is niet echt logisch nadat de SP het wetsvoorstel tot wijziging om de maas te dichten heeft ingediend.
maar ja vzo, dan moet je kennis hebben van de materie en die heb je helaas niet.
dus houd op met knippen en plakken tot je weet waarover je schrijft.

en weer krabbel je terug door nu te schrijven het was wellicht een mening....
Ja en.. wat wil je daar nu mee zeggen.. dat het dan niet hoeft te kloppen ?

Re: Eigenlijk geen ruimte voor concurrentie op de postmarkt?

17
Ik ben op zoek naar die blauwe dubbele bezorgerstassen met opdruk Stadspostunie bv.(VSP POSTBEZORGING).
Dit was 10 - 15 jaar geleden een postbedrijf en tevens een dochter onderneming van postNL.
Dit gedeelte van het postbedrijf is later overgenomen door Sandd.
Wie kan mij daar aan helpen, of weet waar deze nog rondslingeren, ik zou er heel erg mee geholpen zijn. :P .Marion

Berichten: 1
Geregistreerd: 30 aug 2015, 11:03
PrivéberichtE-mail Marion
cron