Re: Vernieuwing van Postbezorgers.org

12
Carla41 schreef:bij tips heb je het over " rommelig " en in dit topic vind je het opgeruimd en overzichtelijk.. wat bedoel je nu :roll:
Ik doel op Layout Postbezorgers.org opgeruimd én overzichtelijker ;

Kan allemaal nog beter, als ? er wat met topic "tips" gedaan
http://postbezorgers.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=63

Zal het maar niet hebben over mega veel topics ( =niet bij te houden )....... :roll: .......

" hebben we al een topic over opruimen " :mrgreen:
Postbezorger Sandd

Re: Vernieuwing van Postbezorgers.org

14
ief schreef:De komende tijd gaan er wat dingen aan de site veranderen. Stap 1 hebben jullie vast al gezien, het ontwerp is volledig vernieuwd. De site is nu responsive, waardoor deze ook op mobiele apparaten goed te bekijken is.

Uiteraard zullen er hier en daar nog verbeterpunten zijn aan dit nieuwe ontwerp. Geef dus gerust je op en aanmerkingen in een reactie op dit topic. We proberen alle reacties te bekijken en zo mogelijk aan te passen.
Mooi geworden ik ben geloof ik paar jaar niet meer op de site geweest. Goed gedaan hoor!

Re: Vernieuwing van Postbezorgers.org

17
Ik heb wat feedback kunnen verwerken. Een aantal oude fora zijn naar beneden geplaatst. De omschrijving bij Overige postbedrijven is aangepast zodat ook duidelijker is dat hier over onder aanbieders gesproken kan worden.

Ik kwam nog wat opmerkingen tegen over de grote foto op de hoofdpagina's. Uiteraard sta ik open voor suggesties, dus als iemand een mooie foto heeft van voldoende goede kwaliteit dan wil ik best kijken of die de huidige foto kan vervangen.

Ook waren er nog een aantal opmerkingen over de grijskleuren op de nieuwe site. Hier ga ik binnenkort mee aan de slag. Verder leek het me inderdaad leuk om te kijken of het mogelijk is om per gebruiker weer te geven voor welke bedrijven ze post bezorgen, ook dit ga ik binnenkort bekijken.

Re: Vernieuwing van Postbezorgers.org

19
Succes. Betreffende de mensen die klagen over zichtbaarheid van tekst enzo denk ik dat het verstandig is je als webdesigner te realiseren dat niet iedereen een helder IPS paneeltje heeft. Wat ouderen schermen of van mindere kwaliteit (bijvoorbeeld goedkope laptops) tonen de kleuren gewoon een stuk minder goed.
cron