Re: Vernieuwing van Postbezorgers.org

41
Webrunner schreef:
Sandervs schreef:Doe ik inderdaad ook, 2 krantenwijken in de ochtend, beetje bijklussen bij de Sandd en dan 's middags voor de PostNL.
PostNL normaal gesproken alleen piekdagen, maar nu met de vakanties al een flink aantal weken alle dagen aan de bak.
Mijn zoon doet vakantiewerk voor Post.nl en heeft ovo bij Sandd. van Sandd mag hij ook voor Post.nl lopen, maar Post.nl wil niet dat hij ook voor Sandd loopt. Mocht je worden gesnapt dan volgt dit volgens Post.nl tot ontslag..
Is gewoon toegestaan hoor, heb het bij sollicitatiegesprekje aangegeven en was geen probleem. TC weet er dus van en vraagt geregeld hoe de zaken er bij de Sandd voorstaan en of het voor mij allemaal nog te combineren valt.

Re: Vernieuwing van Postbezorgers.org

42
Volgens mij hoef je het niet eens strikt gescheiden te houden zolang je maar wel zorgt dat zaken niet door elkaar lopen of verwarring veroorzaken. Wat je bijvoorbeeld niet moet doen is in PostNL vest tijdens je bezorgwerk van PostNL (in loondienst) ook post voor Sandd bezorgen (met je OVO contract) en dan de tijd als geheel bij PostNL doorgeven. Dan maak je twee fouten.

Re: Vernieuwing van Postbezorgers.org

44
Van mij mag Ief de nieuwe leden die sinds 13 juni
allerlei fake-reacties vermelden snel blokkeren.
Het betreft volgens mij: phannson88, Panharith, phallyka en SokSareth.

Ze veroorzaken een enorme vervuiling op het forum.
Als je inlogt om nieuwe berichten te selecteren,
moet je eerst hun irrelevante reacties aanklikken.

Ief, misschien kun je een barrière inbouwen om dergelijke gasten te weren.
Anders voorzie ik dat andere leden dit forum gaan verlaten.

Re: Vernieuwing van Postbezorgers.org

47
Helemaal onderaan de pagina vind je "contact"

Heb zelf ook meteen via contact doorgegeven, elke keer en ook de berichten zelf gemeld via knop "melden" Het werd wel heel veel.

Denken ze nu werkelijk dat ze zelfs zogenaamd mee kunnen praten? Sommige berichten waren zelfs in het Afrikaans. Sloegen helemaal nergens op. Puttferre driedubbeltjes!

Zijn ze ook geblokkeerd?

Baie Dankie Ief. Ik bedoel veel dank Ief!
cron