Re: Vernieuwing van Postbezorgers.org

51
bucky666 schreef:Alleen nog maar spammers op dit forum.. wordt het niet eens tijd om de tent te sluiten, ief? Dit is zinloos.
Zelfs geen spammers meer op dit forum!

Er speelt momenteel van alles bij de postbedrijven,
maar discussies daarover worden elders gevoerd: PostNL o.a. op Fok en Sandd vooral op FB.

Nieuwe leden hebben hier ook weinig tot niets te melden en blijven al snel weg.
Tijd om dit forum definitief te sluiten lijkt mij zo.

Re: Vernieuwing van Postbezorgers.org

52
Dit forum heeft promotie nodig.. ook op Fok, FB en Twitter.. een klassiek forum als deze is ideaal om ervaringen van bezorgers te verzamelen en kunnen bundelen..
Die hele versnippering is ruk.
Vormgeving van een site is van belang (en ziet er goed uit), maar promotie/zichtbaarheid is oneindig veel belangrijker..
Laatste bericht op Twitter-account stamt van 3 jaar geleden om maar een voorbeeld te geven, 4 volgers is ook voor verbetering vatbaar ;)
Als er hulp nodig is ben ik wel bereid te helpen.

Re: Vernieuwing van Postbezorgers.org

53
Mark schreef:Dit forum heeft promotie nodig.. ook op Fok, FB en Twitter.. een klassiek forum als deze is ideaal om ervaringen van bezorgers te verzamelen en kunnen bundelen..
Die hele versnippering is ruk.
Vormgeving van een site is van belang (en ziet er goed uit), maar promotie/zichtbaarheid is oneindig veel belangrijker..
Laatste bericht op Twitter-account stamt van 3 jaar geleden om maar een voorbeeld te geven, 4 volgers is ook voor verbetering vatbaar ;)
Als er hulp nodig is ben ik wel bereid te helpen.
Beste Mark,

Ik sta uiteraard open voor suggesties, stuur even een mailtje naar info@postbezorgers.org

Groeten, ief

Re: Vernieuwing van Postbezorgers.org

54
Enquête bezorgers

Beste Postbezorgers,
Ik ben een student industrieel ontwerpen en ben bezig met het ontwerpen van een nieuwe bezorgbox (luik of dergelijke). Het idee is eerdere geprobeerd door verschillende partijen maar ik zou hier graag een nieuwe draai aan willen geven. De box zou ervoor moeten zorgen dat niemand meer thuis hoeft te zijn om een pakket te ontvangen of te retourneren (zodat jullie niet meer voor een dichte deur komen te staan).
Hiervoor heb ik een aantal korte gemaakt die ik graag aan jullie als bezorgers zou willen stellen. Als jullie deze enquête zouden willen invullen zouden jullie mij er ontzettend mee helpen.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... sp=sf_link

(Hierboven de link naar de korte enquête)
Met vriendelijke groet,

Lars van Zuylen
cron