Re: Loterijenpost

51
@slagvaardige

zoals eerder opgemerkt.. mischien is alleen de brievenpost naar postnl
en blijven de cadeautjes bij sandd :? van mij mag je ze hebben slagvaardige
maar ik begrijp ook dat jij er niet blij mee zal zijn.
maar wie weet krijg je ze dan over een week uitgesmeerd.. dan valt het vast weer mee.

@VanDeStraat

niet alleen de ovo-ers hoor. ook als je onder cao werkt.

Re: Loterijenpost

52
Ik zou het niet onredelijk vinden als ze voor poststukken die qua formaat en gewicht halve pakketjes zijn en die daardoor extra werk opleveren een ander tarief hanteren, postbedrijven rekenen daarvoor voor de betalende partij ook andere tarieven en het voorkomt een negatieve sfeer door extra werk zonder echte tegenprestatie.

Re: Loterijenpost

54
Carla41 schreef:per minuut toch tegenwoordig newman :
daarbij heb ik het idee dat veel postbezorgers vanSandd weer heel slim zijn :mrgreen: . tja je kan ook niet alles hebben.
Als ze echt zo slim waren geweest waren ze niet voor Sandd gaan werken :twisted:
Carla41 schreef:
zoals eerder opgemerkt.. mischien is alleen de brievenpost naar postnl
en blijven de cadeautjes bij sandd :? van mij mag je ze hebben slagvaardige
maar ik begrijp ook dat jij er niet blij mee zal zijn.
Nee, de cadeautjes hebben we blijkbaar ook. Voor morgen staan er karrevrachten met kleine doosjes klaar, is dat nu die beruchte stroopwafelprijs? Mijn TC belde al of er morgen een wijkje af moest, omdat het anders wellicht teveel zou worden.

Re: Loterijenpost

55
Newman schreef:
Nee, de cadeautjes hebben we blijkbaar ook. Voor morgen staan er karrevrachten met kleine doosjes klaar, is dat nu die beruchte stroopwafelprijs? Mijn TC belde al of er morgen een wijkje af moest, omdat het anders wellicht teveel zou worden.
En hier kratten vol Shopper bags, ook postcode loterij. Ze zullen het verdeeld hebben

Re: Loterijenpost

57
jandegraaf schreef:het is en blijf slavernij werk of je nu voor POST.NL of voor SANDD werkt ze lachen hun ... uit hun broek omdat wij met z'n allen zo gek blijven om ons uit te laten buiten
Ik vroeg me al af wie die man met die zweep was die ik steeds achter me aan krijg, en die ik met bwana moet aanspreken.

Re: Loterijenpost

58
Newman schreef:Voor morgen staan er karrevrachten met kleine doosjes klaar, is dat nu die beruchte stroopwafelprijs? Mijn TC belde al of er morgen een wijkje af moest, omdat het anders wellicht teveel zou worden.
Je hoeft ze toch niet in één keer op te eten :-)

Re: Loterijenpost

59
Kleine doosjes? Wie heeft je dat verteld. Helaas wel wat groter hoor! Een collega kreeg te horen dat ze 60 tassen aan alleen al stroopwafels heeft, en dat is een wijk. Succes en sterkte morgen alle postnl medewerkers met als wijkprijs stroopwafels. . Hoop dat jullie er wel genoeg tijd voor mogen schrijven. Bij sandd kreeg je niet veel voorgoeding voor.

Re: Loterijenpost

60
Toch niet normaal om een bezorger met 60 tassen van die troep op te zadelen.
Enkel het gewicht al wat zo 100 kilo kan zijn.
Die grote dozen gaan alleen door brievenbussen die aan alle normen voldoen.
Huurhuizen hebben die vaak in hun voordeur.
En dan nog je gewone post.
Jammer dat je nooit precies weet op welke dag die zooi bezorgd gaat worden want dan kan je je ziek melden.
Postnl betaalt toch door bij ziekte? ;)
Bij Sandd weet je het een of 2 weken van te voren.
Ik heb er altijd goed aan verdiend.
cron