Re: Loterijenpost

11
Ik werk voor Sandd en voor PostNL. Aangezien PostNL beter betaalt zeg ik: hoe meer post naar PostNL hoe beter! Ik ga me alleen wel afvragen of mijn Sanddwijk nou niet heeeeeel erg weinig gaat opleveren. De loterijenpost was daar best een flink aandeel!

Re: Loterijenpost

15
denieuwe schreef:Lees ik nou goed dat de Postcode-, Bankgiro- en Vriendenloterij van Sandd naar PostNL zijn gegaan?
waar hebben jullie dit gelezen :?: ( officiéle BRON )
Laatst gewijzigd door fredselekt op 11 feb 2016, 16:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Postbezorger Sandd

Re: Loterijenpost

17
sunbow schreef:
waar hebben jullie dit gelezen :?: ( officiéle BRON )
Op de intranetsite van postNL. En vandaag al wat loterijpost in mijn tassen.
Oke , da's goed nieuws voor Postnl ; hopelijk ook voor de Postnl bezorgers...........
Flinke domper voor Sandd ; vlgs mij een van de grootste klanten.

Betekent dit dat Postnl ook de jaarlijkse PCL-agenda's ( ca. 700gr /stuk ) gaat bezorgen ?
= brievenbuspost , " bestel maar vast een paar extra spaken voor je achterwiel " :mrgreen:
Postbezorger Sandd

Re: Loterijenpost

19
slagvaardige schreef:Ik dacht van wel. En ook de stroopwafels en andere prijzen. Dat wordt flink tijd bijschrijven!
Jammer voor Sandd ,ik zat nooit zo op die agenda's te wachten.................

Vergoeding 2015 >> 7 sec /St ( = 1,8 sendd :mrgreen: ) en behandelde Sandd altijd als " normale post " op de wijkplanning ; na zo'n order (idem IKEA ) vaak 1 á 2 spaken stuk wegens té zware belasting vh achterwiel ( + f i e t s k a r )
Postbezorger Sandd
cron