Re: Loterijenpost

41
@berber

volgens het bericht van sanddyman: 80 miljoen stuks direct mail die Sandd bezorgde gaan vanaf februari STAPSGEWIJS naar PostNL.
of de loterijprijzen erbij zijn, wordt hier niet gezegd maar het zou wel kunnen.

het is wachten op de eerste postnl-er Newman of Slagvaardige die "blij"meldt dat hij /zij de eer heeft gehad deze rond te brengen. :D

Re: Loterijenpost

42
Vandaag veel brieven van de Vriendenloterij en de Postcodeloterij met de opdruk "gefeliciteerd met uw prijs", en ook een paar zwarte doosjes met dezelfde tekst. Nog niet heel erg spannend allemaal, en ik heb er geen extra tijd voor hoeven schrijven. Maar voor a.s. donderdag wordt grote drukte voorspeld, dus wie weet.

Re: Loterijenpost

43
We kregem vandaag een melding van Postnl dat de pakjes die er vandaag al eventueel, per ongeluk bij zitten van de Postcodeloterij terug naar het depot moeten en vandaag nog niet bezorgd mogen worden.

Ik had alleen enveloppen met "gefeliciteerd met uw prijs." Meer niet.

Ben benieuwd! Geen tijd bij hoeven schrijven.

Re: Loterijenpost

44
Uitslagen Postcodeloterij Januari 2016.:
"Heeft u deze prijs gewonnen? Gefeliciteerd! Per winnend lot ontvangt u een uniek Postcode Loterij bewaarblik met 6 overheerlijke stroopwafels. U krijgt uw prijs uiterlijk 1 maart thuisgestuurd."

Re: Loterijenpost

46
Zo te lezen vinden jullie het heel leuk om al die zoethoudertjes prijzen te gaan bezorgen.
Nou dan hoop ik niet dat de koekblik prijs in jullie wijk valt want dan is de aardigheid er snel van af.
Binnen 4 maanden tijd viel die prijs 3 maal in mijn wijk.
Gelukkig had ik hulp om die ruim 100 kilo per keer aan dozen binnen een ochtend te bezorgen.
Het zijn grote vierkante dozen die net door de bus gaan.
Ook zijn er halve dozen bij waardoor je wiebel stapels krijgt.
We deden ze in kratten in de auto en al fietsend haalde ik elke keer een lading op.
Zonder hulp van een auto moet je veel te vaak naar huis om te herladen.
Niet alleen kon ik die dozen op laatst niet meer luchten of zien, de prijswinnaars waren er ook niet blij mee.

Re: Loterijenpost

47
Doro schreef:Zo te lezen vinden jullie het heel leuk om al die zoethoudertjes prijzen te gaan bezorgen.
Tja, maar wij worden natuurlijk ook per uur betaald, en niet dmv stukloon. Dat werkt gelijk al een stuk fijner ; )

Re: Loterijenpost

50
Ik heb die stroopwafels ook driemaal gehad. En nee ik vond dat niet leuk. Zeker niet omdat ik per doos bij Postservice maar een cent overhield.

Nu vind ik het ook niet echt leuk hoor. Die enveloppen maken mij niet uit, maar tegen die dozen en cadeautjes etc. zie ik wel op.
cron