Re: Loterijenpost

61
sctjanssen schreef:Kleine doosjes? Wie heeft je dat verteld. Helaas wel wat groter hoor! Een collega kreeg te horen dat ze 60 tassen aan alleen al stroopwafels heeft, en dat is een wijk. Succes en sterkte morgen alle postnl medewerkers met als wijkprijs stroopwafels. . Hoop dat jullie er wel genoeg tijd voor mogen schrijven. Bij sandd kreeg je niet veel voorgoeding voor.
Ik werd gebeld door een collega, er was sprake max. 12 tassen pakjes per wijk. Zestig tassen is wel extreem veel, dan kun je 29x bijladen. Sterker nog: dan zouden we auto's en chauffeurs tekort komen om het naar de depots te rijden. Overigens weet ik niet of het bij ons ook stroopwafels zijn, de prijzen verschillen immers per postcodegebied.

Maar goed, ik laat me wel verrassen en neem extra brood mee voor onderweg. Als de bezorgers van Sandd deze order in het verleden aankonden dan zou het toch voor het veel grotere PostNL een fluitje van een cent moeten zijn? ;)

Re: Loterijenpost

62
Sorry, ik had het toch niet goed gelezen. 30 tassen vol. Scheelt wel erg veel. Maar toen ik het las vond ik het zo gigantisch dat ik het blijkbaar nogmaals verdubbelde.
En inderdaad als sandd het kan lukt het postnl zeker, hopelijk alleen meer betaling.

Re: Loterijenpost

64
kleine doosjes newman.. zal wel een andere prijs zijn.
de stroopwafels passen net door alle brievenbussen, mits er geen envelop bovenop is geplakt.
dat kan nu net het past ie wel of past ie niet betekenen.

30 tassen.. lijkt me zelfs voor postnl begrippen toch wel erg veel. op 1 dag.
komen jullie wel weer ruimschoots aan je uren. en.. als het goed is gewerkte tijd is betaalde tijd (Y)
in ieder geval.. succes morgen!

Re: Loterijenpost

66
Carla41 schreef: 30 tassen.. lijkt me zelfs voor postnl begrippen toch wel erg veel. op 1 dag.
komen jullie wel weer ruimschoots aan je uren. en.. als het goed is gewerkte tijd is betaalde tijd (Y)
in ieder geval.. succes morgen!
Ja, gelukkig is gewerkte tijd betaalde tijd bij PostNL. Dit stond er vandaag op de digitale werkomgeving:

Donderdag worden er pakjes van de postcodeloterij verspreid. Deze klant is na jaren weer terug bij Postnl. We zijn hier natuurlijk erg blij mee. Graag jullie aandacht voor het juist bestellen van de pakjes.
De pakjes worden op volgorde van je loop geleverd. Omdat er niet zo heel veel oranje tassen zijn kan het zijn dat er op donderdag geleverd wordt in grijze tassen. Op de maskers van de tas komt een aanduiding "pakjes" te staan. Let dus goed op op het depot of je alle tassen van je loop meegenomen hebt. Uiteraard mag je de uitloop in Mijn Werk opgeven. Deze wordt vergoed.

Lijkt me beter dan mijn herlaadvergoeding van 2,81 bij Sandd (weliswaar een aantal keer als je zoveel gewicht hebt, maar toch.

Ik heb geen idee of ik bij PostNL morgen 'in de prijzen val', ga zo maar eens kijken op de site van de postcodeloterij. In ieder geval krijg ik van Sandd wel een flinke bult van die tasjes aangeleverd.

Re: Loterijenpost

67
Dubbelloops schreef: Ik heb geen idee of ik bij PostNL morgen 'in de prijzen val', ga zo maar eens kijken op de site van de postcodeloterij. In ieder geval krijg ik van Sandd wel een flinke bult van die tasjes aangeleverd.
Maar die wegen weer te weinig om een herlaadvergoeding te scoren.

Re: Loterijenpost

70
Ik zag wel dat de badjassen in mijn Postnl wijk zijn gevallen van de Postcodeloterij.

Maar wij krijgen vandaag een mailing van de Sponsor Bingoloterij.

We zullen zien. Ik zal het wel melden wat er was als ik straks weer terug ben.
cron