Re: Loterijenpost

72
John de Mol de media tycoon heeft laatst zijn aandeel in Postnl vergroot.
Hij heeft ook een groot aandeel in RTL.
En op welke zender koopt de PCL zendtijd in?
Wiens zus presenteert die shows?
Succes vandaag met alle pakjes bezorgen. (Y)

Re: Loterijenpost

73
@Doro

en john de mol heeft genoeg geld om onder de sanddprijs te zakken :mrgreen:
want doro.. uiteindelijk wordt er toch gekozen voor degene die het voor de laagste prijs wil bezorgen.

maar je beeld dat het nu wel over en uit zal gaan met sandd deel ik nog niet hoor.
als ik naar de wijkplanning bezorging kijk dan neemt het de komende 4 slagen alleen maar toe.
vandaag weer 6 kratten voor 1 wijk.

er zijn ook geruchten over een "postnl deal""... sandd heeft grote orders h.a.h. binnengesleept.
of die als basis gaan dienen voor de 5 daagse bezorging naast de losse post of ook op de di/vr erbij komen
kan ik nog niet beantwoorden.. Wie weet er meer?

Re: Loterijenpost

74
@Carla 41

Van John de Mol was niet al te serieus bedoelt hoor.
Wat er werkelijk speelt komt nooit naar buiten.
Laatst had ik een heleboel post van de Kruisverening die ik jaren geleden nog voor VSP post had bezorgd.
Alleen heeft Sandd nog geen nieuws naar buiten gebracht voor hun bezorgers.
Zo wacht ik maar af wat gaat komen.
Jammer dat ze geen pakket afdeling starten.
Lees net dat de zzp's van Postnl zelf beginnen met een pakket bedrijf omdat ze het wurgcontract van Postnl zat zijn.
Het rommelt behoorlijk.

Re: Loterijenpost

75
Het viel uiteindelijk mee. Een wijk met allemaal van die grijzige doosjes lucht van de Vriendenloterij en wat goudkleurige enveloppen en de andere wijk had wel wat zwaardere en dikkere, rode dozen.

Kon per wijk alles in een keer meenemen. Was uiteindelijk iets van tien minuten langer bezig.

Re: Loterijenpost

76
Die tasjes van Sandd zijn irritanter, of hoe zeg je dat netjes ;-), weet nu al dat ze voor een hele straat niet in de bus zullen passen.

Wel fijn: nieuw zetblok, elastieken, stickers..... oeps die nieuwe bezorger zou toch volgende week beginnen? ;-)

Re: Loterijenpost

77
slagvaardige schreef:Het viel uiteindelijk mee. Een wijk met allemaal van die grijzige doosjes lucht van de Vriendenloterij en wat goudkleurige enveloppen en de andere wijk had wel wat zwaardere en dikkere, rode dozen.

Kon per wijk alles in een keer meenemen. Was uiteindelijk iets van tien minuten langer bezig.
Bij mij was het drukker. Van die rode dozen had ik 13 tassen vol. Alles bij elkaar had ik 19 tassen! En dat was voor 1 wijk. M'n andere wijk had alleen die grijze doosjes, daar had ik slechts 5 tassen voor.

Re: Loterijenpost

79
Carla41 schreef:19 tassen Newman? moest je vast wel een keertje herladen? Passen die rode dozen een beetje in de brievenbussen? ik heb er morgen nog 60 te doen?
maar nog geen stroopwafels bij Postnl?
Ik moest meerdere keren terug. De meesten pasten wel door de bus, maar heb er uiteindelijk toch 8 naar een afhaalpunt moeten brengen. En vwb die stroopwafels, ik verkeerde eerlijk gezegd in de veronderstelling dat dit de stroopwafels waren! Er waren twee soorten rode dozen, langwerpig (met stroopwafels) en ook dozen die A4-formaat waren. Wat daar in zat weet ik niet.

Re: Loterijenpost

80
Newman schreef:
Carla41 schreef:19 tassen Newman? moest je vast wel een keertje herladen? Passen die rode dozen een beetje in de brievenbussen? ik heb er morgen nog 60 te doen?
maar nog geen stroopwafels bij Postnl?
Ik moest meerdere keren terug. De meesten pasten wel door de bus, maar heb er uiteindelijk toch 8 naar een afhaalpunt moeten brengen. En vwb die stroopwafels, ik verkeerde eerlijk gezegd in de veronderstelling dat dit de stroopwafels waren! Er waren twee soorten rode dozen, langwerpig (met stroopwafels) en ook dozen die A4-formaat waren. Wat daar in zat weet ik niet.
Volgens mij zitten in die A4-formaat pakketten ijsberen, panda's en kikkers, zie hierrr.
cron