Re: Loterijenpost

81
@Newman,

Stroopwafelblikken gaan ook per 2 naast elkaar en dat zijn die A4 formaten.
Vaak doen mensen met meer dan 1 lot mee om hun winkansen te verhogen.
Zelfs met 5 loten per adres.
Dan bezorg je b.v. 5 blikken in 2,5 doos.
Je bezorgt per postcode maar een soort prijs per keer.

Re: Loterijenpost

82
Ik heb wel meegemaakt dat er op een adres en persoon met dezelfde naam drie dezelfde pakketten met stroopwafels door de brievenbus gingen. Ik heb dergelijke zendingen ook wel gehad bij andere bedrijven en (bij contact dat toch al plaatshad) de 'waarom' vraag geplaatst maar het 'zou goedkoper zijn'. De andere pakketjes zijn bij mij, en wellicht ook bij jullie, WNF shopper bags. Dat zou je dan op basis van het gewicht moeten kunnen vaststellen.

Re: Loterijenpost

83
Doro schreef: Lees net dat de zzp's van Postnl zelf beginnen met een pakket bedrijf omdat ze het wurgcontract van Postnl zat zijn.
je bedoelt waarschijnlijk dit bericht :
http://www.rtlz.nl/business/bedrijven/b ... van-postnl

http://fd.nl/economie-politiek/1140997/ ... en-bedrijf

originele naam ?? Collect & Deliver
Sandd = Sort And Deliver

Als Collect & Deliver het waar kan/gaat maken zoals in het bericht staat , gaan NPL orders die kant op........... :?:

Post ? én pakketten ophalen/verspreiden voor zakelijke post én particulier klanten ; dus ook concurrentie voor Sandd :?:
Hoe zou men post over groter gebied gaan verspreiden ; via onderaannemers zoals Sandd ook doet ?
Postbezorger Sandd

Re: Loterijenpost

84
Betreffende de naamgeving vraag ik mij af hoeveel mensen buiten de postmarkt weten dat Sandd voor 'sort and deliver' staat, op de Sandd website zie ik onder het logo 'De zakelijke postbezorger' staan, bij 'Over ons' staat het in de tekst maar verder heeft het geen aandacht, vermoedelijk omdat het qua marketing geen waarde heeft en 'De zakelijke postbezorger' een boodschap is die men wel wil uitdragen.

Ik denk dat Collect & Deliver (Candd?) nog bezig is met de opzet, op de website is heel weinig echte informatie te vinden maar wel heel veel contact formulieren. Ze werken op franchise basis wat volgens mij globaal wil zeggen dat een bedrijf een nagenoeg complete bedrijfsmodule aanbied met achterliggende infrastructuur waar ondernemers zich op basis van allerlei onderlinge verplichtingen bij kunnen aansluiten.

Ben benieuwd, misschien gaat het een groot succes worden maar het kan ook zijn dat het initiatief binnenkort stilletjes weer is verdwenen.

Re: Loterijenpost

85
Ik kreeg vandaag een formulier van Sandd waarop ik mijn gewenste vrije dagen kan aangeven. Daar stonden de agenda's van de PCL nog op ingepland (en de Ikeagidsen ook trouwens). Kennelijk worden die dus niet door PostNL verspreid.

Re: Loterijenpost

86
"Lees ik nou goed dat de Bankgiro- en Vriendenloterij van PostNL naar Sandd zijn gegaan?" :o :lol:
want.. mijn Sandd bakken zijn vol met grote en kleinere witte kartonnen enveloppen /dozen van BankGiro en Vriendenloterij.

Re: Loterijenpost

87
Carla41 schreef:"Lees ik nou goed dat de Bankgiro- en Vriendenloterij van PostNL naar Sandd zijn gegaan?" :o :lol:
want.. mijn Sandd bakken zijn vol met grote en kleinere witte kartonnen enveloppen /dozen van BankGiro en Vriendenloterij.
bij wie O wie krijg je ze het beste betaald ............ ( toegegeven = beetje suggestieve vraag ) :roll:
Postbezorger Sandd

Re: Loterijenpost

88
"Lees ik nou goed dat de Bankgiro- en Vriendenloterij van PostNL naar Sandd zijn gegaan?" :o :lol:
want.. mijn Sandd bakken zijn vol met grote en kleinere witte kartonnen enveloppen /dozen van BankGiro en Vriendenloterij.
Ik had zaterdag tussen mijn postNL bundels zowel post van de vriendenloterij als van de BankGIro lorterij. Vandaag post van de postcodeloterij.
cron