post er al? oproep aan Anne

1
Hoi Anne,

je bent meestal de eerste die de post al heeft ontvangen?
ben je al lekker aan het sorteren geslagen?
kan je al vertellen wat er bij zit, veel enveloppen naast de klingels.....

het is nu goed aan het sneeuwen. temperatuur is aan het stijgen...
ik ga zo even een rondje fietsen...

zet hem op vandaag alle tnt en dhl -ers.. ;)

Re: post er al? oproep aan Anne

3
hoi elisa,

ja en zoals ik al eerder schreef voor 2 wijken ruim 1200 stuks en rond de 90 kilo.
Maar het sorteert lekker vlot deze keer!

dat is mooi ben ik in 3 x rijden klaar.
1e wijk staat gesorteerd, even wat anders doen en dan wijk 2.

wel bijna huis aan huis dit keer, veel postadressen maar dan ook hogere vergoeding.
ik hoop dat je het zo krijgt...
;)

Re: post er al? oproep aan Anne

4
Een beetje erg late reactie van mij :oops: :oops:
Maar ik moest vanmiddag weg, en ben dus niet achter de PC gaan zitten, om op deze site te gaan. Ik was blij dat ik al om 11.30 uur de post kreeg.
Ik moet nu nog beginnen met uitsorteren, en het is wel veel, maar niet zoveel. Ik moet dus nog zien wat er allemaal bij geleverd is.

Groetjes Anne

Re: post er al? oproep aan Anne

5
Hallo alle Sanddbezorgers/ - sters;

Bereiden jullie je maar voor, ik heb net de lading binnen, en het is VEEL!!!!
11 kratten post, en bij elkaar zo', 1200 poststukken, en dat is voor mijn beide wijken samen erg veel.
Met dank aan TNT, waarvan ook een hele stapel in de Sanddkratten zitten.
m.u.v. kerstkaarten, want dat mag TNT zelf doen...(sure we can before the Christmasdays?????) :?

ik ga gauw met sorteren beginnen.

BTW: ik heb geen overzicht voor volgende week, want er zat alweer geen bezorgbon bij, en die van afgelopen maandag, heb ik opgevraagd, en per mail ontvangen; het lijkt opde bezorgbonnen van 07 dec. iets rustiger voor volgende week, maar ik weet niet de update, die ik eigenlijk vandaag had moeten krijgen. Telefonisch kreeg ik de aantallen dus door voorg morgen. resp. ong. 800 en 450 stuks.... :roll:

Re: post er al? oproep aan Anne

8
@anne

zo, het zit erop. ik had 13 kratten en ruim 1400 stuks.
moest tussendoor nog een paar uurtjes weg.
dus pas vanavond afgemaakt.

nou anne, geen bezorgbon maar gezien de hoeveelheid moet er straks ook betaald worden. :)
het sorteren kostte nu echt meer tijd, maar het rondbrengen maakt niet veel uit hoor.
of je nou 1 of 3 poststukken in een brievenbus doet. het rondje moet je toch rijden.

ben je ook een beetje blij dat de neckermann naar de concurrent gaat ?(dh).
ik heb nog nooit zoveel neckerman gidsen gehad...

en de klingels was een speciale editie lijkt me? niet de gewone ...


Fijne postronde morgen ;)

Re: post er al? oproep aan Anne

9
Ja die dikke gidsen kan niet meer.... ;) gelukkig had ik er niet zoveel van.
ik had zowaar nog 3 agenda's.... zeker ergens blijven hangen.

Het is hier al weer aardig schoon op de weg en ik hoop dat het even zo blijft....
groetjes en succes allemaal!

gr lucie

Re: post er al? oproep aan Anne

10
Ik moest gistermiddag ook nog een paar uurtjes weg, dus ik was gisteravond ook nog met uitsorteren bezig. Nu staat alles startklaar om rond te gaan brengen.

Iedereen succes met de postronde(s), en doe vooral voorzichtig op gladde wegen en in gladde woonwijken!

Groetjes Anne
cron