Re: Postdepots van TNT blijken vaak illegaal.

21
postbode21 schreef:@Geertjan


heb je in je a.s. nieuwe depot ook verwarming ?
wc en staat er een koffiezetapparaat tafel/stoelen...
of is het alleen een leeg hok?

lijkt me dan wel gezellig, even een bakkie met je collega,s doen..
ik hoop dat er verwarming is, als er stoelen zijn is dat mooi . Koffie drinken doen we nu in iedergeval niet.
zou inderdaad wel leuk zijn, ook lekker.
Het kan net zo goed alleen een leeg hok zijn. PostNL kennende, de kosten zo laag mogelijk houden.
Ik heb laten vetellen dat zoiets heel gebruikelijk is in de transport sector. alleen, hoort de post bij deze sector?

Re: Postdepots van TNT blijken vaak illegaal.

22
Wij hadden zo'n leeg hok. Er stond alleen een bureau en een tafel voor de bakken. Verder zo'n stalen reus waar de zakken op stonden. Koffie mochten we niet zetten, i.v.m. de brandveiligheid en een radio mocht er dus ook niet staan. In onze garagebox (onder een flatgebouw) hadden wij wel verwarming. Ik ken een depot dat zelfs dat niet had en ook geen verlichting. Dat hadden wij dan weer wel.

Re: Postdepots van TNT blijken vaak illegaal.

23
Een bakkie doen is inderdaad gezellig....wij doen dat bakkie thuis en kletsen op het depot ff lekker bij (als we elkaar daar treffen, want de meeste collega's komen op verschillende tijden hun post halen).
Er zijn collega's die nog een ander baantje hebben.
We gaan ook regelmatig bij een collega thuis ff een bakkie doen (met een koekkie erbij). Dat rouleren we dan. :D

Re: Postdepots van TNT blijken vaak illegaal.

24
postbode21 schreef:@Jesse

welke tuin in welke plaats Jesse?
dat zouden je collega,s van red de postbode graag willen weten... :lol:
Even voor de duidelijkheid: ik heb het niet over een depot, maar over aan nabrengpunt/steunpunt. Da's niet hetzelfde! Ik haal daar alleen op wat ik vanaf het kantoor niet mee kan nemen.

Re: Postdepots van TNT blijken vaak illegaal.

25
Geertjan schreef:
postbode21 schreef:@Geertjan


heb je in je a.s. nieuwe depot ook verwarming ?
wc en staat er een koffiezetapparaat tafel/stoelen...
of is het alleen een leeg hok?

lijkt me dan wel gezellig, even een bakkie met je collega,s doen..
ik hoop dat er verwarming is, als er stoelen zijn is dat mooi . Koffie drinken doen we nu in iedergeval niet.
zou inderdaad wel leuk zijn, ook lekker.
Het kan net zo goed alleen een leeg hok zijn. PostNL kennende, de kosten zo laag mogelijk houden.
Ik heb laten vetellen dat zoiets heel gebruikelijk is in de transport sector. alleen, hoort de post bij deze sector?
Hier zijn het eigenlijk altijd garageboxen. Er staat een tafel, twee plastic stoelen, een prikbord, that's it. Geen verwarming, geen stopcontact, en voor de verlichting een TL-balk op (lege) batterijen. Niet echt een plek om nog even gezellig na te kletsen met je collega's dus. Zeker in de winter is het erg lastig, dan sta je vaak in het halfdonker daar te klooien. Vorig jaar moest ik geregeld mijn brommer met draaiende motor in de deuropening parkeren, zodat ik bij het licht vd koplamp nog iets kon zien.

Re: Postdepots van TNT blijken vaak illegaal.

26
Het wordt tijd, dat we onze post thuis krijgen en daar sorteren.
En dan gewoon lekker 6 dagen per week post bezorgen, zodat we sorteervergoeding en bezorgvergoeding krijgen.
Kunnen wij ook eindelijk werken onder "normale" omstandigheden. :D
Kan er nu al tegenop zien, dat we voor de winter onze steunpuntadressen kwijt zijn en moeten herladen vanuit de depots. :(

Re: Postdepots van TNT blijken vaak illegaal.

27
@Jette

voor 2 keer in de week bij iedereen de post brengen valt logistiek nog te organiseren.
voor 6 dagen in de week lijkt me een moeilijk verhaal worden.. ;)

iedereen sleutels van zijn huis afgeven? want je bent ook die 6 dagen aan het lopen..
tnt /postnl zal zeker aan gesloten overdracht moeten doen, met het briefgeheim dat ze nog hebben..

bij vsp hoef je alleen op woensdag thuis te zijn/ bij sandd ma/do in bepaalde blokuren
voor de rest van de week ben je vrij te gaan waar je wil.

vsp heeft niet veel post jette... dus daar liggen de verdiensten niet.
op dit forum zijn er wel voorbeelden die de overstap naar sandd/dhl hebben gemaakt.. vanuit tnt..

zoals slagvaardige... de wandelaar...
mischien kunnen zij je de pos/neg kanten beter belichten ;)

Re: Postdepots van TNT blijken vaak illegaal.

29
Newman schreef:
Geertjan schreef:
postbode21 schreef:@Geertjan


heb je in je a.s. nieuwe depot ook verwarming ?
wc en staat er een koffiezetapparaat tafel/stoelen...
of is het alleen een leeg hok?

lijkt me dan wel gezellig, even een bakkie met je collega,s doen..
ik hoop dat er verwarming is, als er stoelen zijn is dat mooi . Koffie drinken doen we nu in iedergeval niet.
zou inderdaad wel leuk zijn, ook lekker.
Het kan net zo goed alleen een leeg hok zijn. PostNL kennende, de kosten zo laag mogelijk houden.
Ik heb laten vetellen dat zoiets heel gebruikelijk is in de transport sector. alleen, hoort de post bij deze sector?
Hier zijn het eigenlijk altijd garageboxen. Er staat een tafel, twee plastic stoelen, een prikbord, that's it. Geen verwarming, geen stopcontact, en voor de verlichting een TL-balk op (lege) batterijen. Niet echt een plek om nog even gezellig na te kletsen met je collega's dus. Zeker in de winter is het erg lastig, dan sta je vaak in het halfdonker daar te klooien. Vorig jaar moest ik geregeld mijn brommer met draaiende motor in de deuropening parkeren, zodat ik bij het licht vd koplamp nog iets kon zien.
Ons depot is keurig in orde....dat geluk hebben we dan!
Ruime box, met tl verlichting, bureautje met een keurige bureaustoel, whiteboard, water en vloerverwarming.
Al met al niets te klagen....kan veel beroerder.
Maar het probleem is, dat we straks onze steunpuntadressen kwijt zijn.
Met name in de wintermaanden en het slechte strooibeleid van de gemeente, kan ik daar nu al tegenop zien!
We moeten dan voor iedere herlading terug fietsen naar het depot.
Met name tijdens de KNJ periode.
Ga maar eens vragen om een fietskar!
cron