foute sortering VSP

1
Mij dochter heeft bij een wijk mederen keren in het jaar van een bepaalde organisatie een poststuk dat niet thuis hoort in haar wijken.
In het begin bezorgde we ze zelf even,het was een straat verder dan we wonen, maar daar zijn we toch naar van afgestapt.
Retour gestuurd met noemt het maar op,sticker,wijkcode verander, briefje er bij gedaan met verkeerde code en zelf de berzorgcordinator die aan huis kwam meegeven en het probleem door geven.(2x)
Deze zou er wat aandoen promt de volgende keer dat deze kerkelijke organisatie weer een post stuk had voor dat adres zat deze er weer bij 1x keer okè het is nog niet veranderd komt nog wel!
Maar intussen zijn we hier al denk ik 2 jaar mee bezig omdat te veranderen, nu maar hopen als VSP een andere depot en depothouders hier binnenkort wat aan kunnen veranderen.
Verder elke keer maar weer terug sturen.

Re: foute sortering VSP

7
[quote="Doro"]Helemaal mee eens. Er gaan zo veel poststukken door je handen daar hoef je je echt niet druk om te maken. Die rol met stickers is er niet voor niets.[/quote]

Het gaat om de code voor de bezorgwijk
Op stickers staat niet op verkeerde soorteer fout, dus ik moet het maar steeds doen met een briefje of met het kaartje van de krat.
Ik maak ook niet druk maar het vervelende van dit is, dat er geen moeite genomen wordt met het lezen van briefje enz.
We blijven volhouden :mrgreen:

Re: foute sortering VSP

10
Zat vorige keer ook al 1 bij, die niet bij mijn wijk hoorde.
Ik meteen op de stapel van retour.

Zag toen pas dat mijn eigen adres er op stond...
Was een maandoverzicht.
Normaal worden die door een andere Sandd bezorger hier bezorgd..

Maar toch.. het was NIET mijn wijk!!!!! :evil:
cron