Re: foute sortering VSP

13
zal wel aardig vergeeld zijn dan! :lol:

Ik heb wel eens een paar poststukken gehad die steeds terugkwamen, tot ze een flinke regenbui hadden doorgemaakt.
Netjes wel op de CV ten droge gelegd.. (ik neem de stukken toch weer altijd mee, want je weet nooit). Maar ze zagen er daarna niet meer uit.
Toen kreeg ik ze niet meer terug.. dus wellicht een idee? ;-)

Re: foute sortering VSP

14
helaas het gaat nog steeds mis het bewuste poststuk gaat terug ik kryg het dan weer in mijn bak en dan nog 1x en dan komt het niet meer terug .
MAAR wat denk je?
Ja de volgende maand het zelfde liedje.
Vorige maand in mijn laatste poging gemaild en op het posstuk duidelijk aangegeven wat er mis was , wat schept mij verbazing?? :o
1 week later weer in de bak erbij.
Dus ik hou het voor gezien ik stuur het van nu gewoon terug zonder sticker.

Re: foute sortering VSP

16
zonder sticker zal geen zin hebben. Krijg je het waarschijnlijk gewoon weer terug.
Die sorteerders zijn vrij lui, moet je weten. Gewoon weer in de bak doen, is veel makkelijker als de procedure als terugsturen enzo!!

Maar eh... wel goede tip overigens.. breek de regels, schrijf op de brief met pen!!! Dan kunnen ze hem onmogelijk weer teruggeven!
Maar dan idd wel in de rode brievenbus doen ja.. dan krijg jij niet de schuld :lol:

Re: foute sortering VSP

17
Marius
Als ik met a4 erop terug gestuurd heb, email gestuurd,opgeschreven met pen,depothouder persoonlijk verteld !
Dit Verhaal is al +/_ 2 jaar(bijna maandelijks)hen en weer gestuurd,wat kan ik nog meer doen????????????

Postbode 21:enige oplossing... wegwezen bij vsp brasje
Wat wij nu verdienen is niet veel maar alle kleine beetjes helpen en overstappen Post.nl is voor mij niet te doen.
Vsp is een bijbaan voor ons en Sandd 1 wijk is ook niet alles ( 1-09)
Zeker als je DHL met 200 tot 300 p.m. gewend was en nu met ongeveer 100 p.m. moet doen.

Re: foute sortering VSP

19
Ook bij DHL had ik een hardnekkig poststuk met een niet bestaand huisnummer.
Deed er gewoon een sticker op en stuurde het retour. Je krijgt er wel voor betaald al is het niet veel.
Nu heb ik retour post van Sandd voor een kazerne die alleen post aanneemt op postbus nummer.
Ben benieuwd hoelang dit gaat duren.
VSP betaalt niet slecht maar ze hebben gewoon veel minder post dan Sandd.

Re: foute sortering VSP

20
postbode21 schreef:@brasje

bij sandd verdien je toch wel meer met 1 wijk dan bij vsp?
neem er een tweede sandd wijk bij zou ik zeggen... ;)
Dat wil ik wel maar bij ons in de regio zijn er maar weinig die stoppen en dan zijn er nog wel buitenwijken voor hand maar als je allen maar een fiets heb?
Bij veel post ff 30 minuten ongeveer fietsen heen en dan weer terug, dat is ook geen optie.
We blijven open staan voor een 2 de wijk en wachten tot er wijk iets dichterbij vrij komt .
Dan denk ik dat VSP eruit gaat , zolang blijf ik wel doen.
cron