Re: veel post

11
Dat is bij onze onderaannemer dan wel weer goed geregeld.

Voor iedere postbezorging krijgen we een nieuwsbrief op een A4-tje met bijzonderheden voor de
aankomende en volgende bezorgdag met een prognose van de hoeveelheden.
Die aantallen kun je ook voor je eigen wijk op de site nakijken voor 4 aankomende bezorgdagen en
die kloppen over het algemeen perfect.

Vandaag zat er een aparte brief voor de agenda's bij en ik ben er wel gelukkig mee.
Vorig jaar werd het een week of drie met de gewone post meegeleverd.
Nu een aparte bon (net als de Ikea's) met aparte wijkvergoeding en het geldt dus ook niet als overlap.

Ik krijg de stickervellen 13 oktober en mag bezorgen van maandag 17 t/m zaterdag 22 oktober.

Re: veel post

12
Dat moet ik Postservice ook nageven. Ze houden je wel op de hoogte. Alleen bij ons is het dus wel zo dat de agenda's als normale post worden gerekend. Je krijgt dus niets extra's. Ja, je krijgt dus 3 cent voor een zo'n doosje en het komt op de bezorgbon van 14 oktober bij de gewone post te staan. Dus helaas in ons geval wel overlap. Heb ik een poststuk en een agenda op hetzelfde adres, dan is er bij ons wel sprake van overlap. Tenminste.. ik ga daar nu wel vanuit. Net als bij die Ikea's. Daar kregen we ook niets extra's voor en toen gold het ook als overlap. :(

Was wel grappig dat de week daarop Postservice op niet zo'n fijne wijze in de krant stond onder het kopje 'de bezorgers worden uitgeknepen'

Re: veel post

13
In de brief adviseren ze weer dat je onderweg moet stickeren. Ik vraag me af of degene die die brief heeft geschreven wel eens zulke vellen met stickers in de handen heeft gehad. Die dingen glijden helemaal uit elkaar. Bovendien waar moet ik dan stickeren. Ik heb geen tafeltje op mijn fiets. Dus toch maar gewoon thuis stickeren.

Re: veel post

14
henriette schreef:Dat is bij onze onderaannemer dan wel weer goed geregeld.

Voor iedere postbezorging krijgen we een nieuwsbrief op een A4-tje met bijzonderheden voor de
aankomende en volgende bezorgdag met een prognose van de hoeveelheden.
Die aantallen kun je ook voor je eigen wijk op de site nakijken voor 4 aankomende bezorgdagen en
die kloppen over het algemeen perfect.

Vandaag zat er een aparte brief voor de agenda's bij en ik ben er wel gelukkig mee.
Vorig jaar werd het een week of drie met de gewone post meegeleverd.
Nu een aparte bon (net als de Ikea's) met aparte wijkvergoeding en het geldt dus ook niet als overlap.

Ik krijg de stickervellen 13 oktober en mag bezorgen van maandag 17 t/m zaterdag 22 oktober.

Nee hoor je mag al van 13 Oktober bezorgen tot en met 22 Oktober

Re: veel post

15
Nou ik heb dus wel een brief ontvangen over die agenda's waarin precies stond hoe het met de verdiensten zat. Vandaag belde Sandd om de aantallen door te geven en te vragen of ze die dingen a.s. dinsdag af kunnen leveren. Geen probleem. Heb er maar 264. Gelukkig want ze zijn een stuk dikker dan de Ikea's. En gelukkig mag ik er een paar dagen over doen. Alleen jammer dat die stickers er dan niet bijzitten. Dan kon ik ze er op woensdag al opplakken. Ik weet wel waarom ze dat doen. Om te zorgen dat je niet te vroeg gaat bezorgen. Nou daar hoeven ze bij mij niet bang voor te zijn. Vreemd dat sommige collega's die brief helemaal niet gehad hebben. Dan schijnt de communicatie bij sommige depots toch wel voor verbetering vatbaar te zijn. En van depot Breda krijgen we af en toe de Bode of Code. Dat is trouwens weer even geleden.
De post voor morgen zit al weer in de trolley. Meer dan 800 stuks. Daar zitten wel 194 poststukken van Gicopost bij. Ach, we gaan er gewoon voor. Nu nog gaaf droog weer. Eten en jack aan en lopen en fietsen maar. Mijn man maakt zijn ouwe lulledagen op en doet morgen de autoroute. Makkelijk, kan ik na het maken van het boodschappenbriefje de folders aftellen. Dat zijn er ook veel. 27 Stuks voor de ene en 7 stuks (met stuks bedoel ik folderpakketten en geen losse folders) voor de andere wijk. Werk ze morgen.
cron