Re: veel post

3
Ja, ik heb een brief ontvangen dat het hetzelfde werkt als bij de Ikea's. De stickers komen overigens later dan de agenda's. (ze zijn waarschijnlijk bang dat we ze te vroeg wegbrengen) Dan moeten we ze zelf stickeren en dan tijdens de afgesproken dagen bezorgen. Ik zal de brief wel even opsnorren en hier posten. Als het goed is krijg ik de agenda's volgende week woensdag. En dan dus een dag later de stickers.

Eta: hierbij alsnog de informatie:

Extra nieuwsbrief Nationale Postcode Loterij Agenda oktober 2011

Adresstickers
De doosjes met de agenda's worden zonder bezorgadres aangeleverd. Op donderdag 13 oktober worden er vellen met adresstickers aangeleverd waarop de adressen staan waar de agenda's bezorgd moeten worden. Het is de bedoeling dat deze stickers op de doosjes geplakt worden om ze vervolgens te kunnen bezorgen. Aan de achterzijde van het doosje is duidelijk aangegeven waar de adressticker geplakt kan worden (midden-onder) Met de adressticker plakt u het doosje definitief dicht. De bezorging vind plaats van vrijdag 14 oktober tot en met zaterdag 22 oktober maar zodra u de stickervellen ontvangen heeft, mag u beginnen met de bezorging. U mag dus al op 13 oktober starten!

Re: veel post

5
@Slagvaardige: bedankt voor je reactie. Ik verbaas me vaak over de late of geen informatie over de te verwachten post. Tot 1 mei jl. heb ik voor DHL gewerkt en daar kreeg je elke 14 dagen een blaadje zoals "De Bode" waarop o.a. de te verwachten post stond. Dan wist je altijd ruim van te voren als er iets "extra's" kwam. Maar via dit forum worden we iig toch nog geïnformeerd :D :D .

Re: veel post

6
@Anneke,

Ook ik ben van het forum afhankelijk voor nieuws over de agenda's en Ikea gidsen.
Bij RVN krijg je geen informatie vooraf, elke keer is het een verrassing wat me te wachten staat.
Bij DHL was dinsdag de drukke dag en helaas is het nu vrijdag.
Jammer dat Sandd geen blaadje voor de bezorgers heeft.
Gelukkig kan ik ze stickeren want de post ligt zo erg door elkaar dat het sorteren langer duurt dan stickeren op volgorde.
Is het een leuke agenda want die gratis dingen vind ik meestal saai?

Re: veel post

7
Ik had er vorig jaar eentje van mijn schoonmoeder gekregen. Ze vond hem zelf niets aan en gebruikte hem niet omdat zij er al een had. Mijn man vond hem wel mooi. Eigenlijk vond ik hem niet zo bijzonder. Ik geloof dat hij op een gegeven moment bij het oud papier is beland. We hebben hem niet gebruikt. Mijn man ook niet. Ik had er trouwens ook al een.

Ik krijg er elk jaar een van het reisbureau waar ik ooit voor heb gewerkt. En die ziet er stukken mooier uit. Is ook veel dunner, lichter, handzamer en hij kan in mijn schoudertas. Dat PCL-geval niet. Maar smaken verschillen natuurlijk he?

Ik zie ook niet zo tegen die agenda's op. Ik heb twee wijken, maar je mag het bezorgen in dit geval over meerdere dagen verspreiden.
Laatst gewijzigd door slagvaardige op 06 okt 2011, 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: veel post

8
Nou ik vond m onhandig met al die reklames erin onoverzichetlijk ook belandde al snel bij oud papier. Bonnen niet gebruikt dus nee ik had er weinig mee.
Ja wij weten ook nooit wat in t oosten! Dus via deze site kom ik er een beetje achter wat er komt en gaat!

Re: veel post

9
Hoi,

Dit is het eerste wat ik hoor over die agenda's. Hier in Leiden totaal geen informatie van gezien, tot nu toe.
De bezorging valt grotendeels wel precies in de herfstvakantie :D Heb ook nog geen aantallen gezien. De post kwam afgelopen zaterdag al (ivm Leidens Ontzet was het depot maandag 3 oktober dicht) en daar zaten geen werklijsten bij.
Groetjes, Annelies

Re: veel post

10
Ik heb er vandaag een brief bijzitten "Zoals je in een eerdere nieuwsbrief hebt kunnen lezen...." Welke nieuwsbrief? Ik heb in juli een blaadje gehad waar nieuwsbrief op stond, maar daar stond het niet in. Daarna nooit meer iets gezien. Ik werk overigens wel rechtstreeks onder Sandd.
cron