Re: café's en winkels

11
@slagvaardige

als je op normale tijden overdag loopt heb je toch zelden een probleem..
ik hoef smorgens om 7 uur geen post (afgezien van de ochtendkrant dan) en savonds om 7 uur ook niet..
als je niet in die ruime post uren.... gemiddeld tussen 8 - 18 uur... kan bezorgen...
dan zou ik een ander baantje zoeken...

@berber
mijn route loop ik zo, dat ik nooit voor half tien bij de winkels ben..zijn ze altijd open.

kleine kinderen mee.?.. zolang ze niet zelf gaan bezorgen, vind ik ECHT niet professioneel, zo''n kleintje van
2 / 3 jaar met mijn blauwe belasting envelop ... :lol:
het is maar een kleine periode dat ze niet op school zitten... vanaf 21/2 naar de peuterschool... of al eerder
naar de creche...
.
mijn advies berber ...... doe gewoon wat je zelf wil! ;)

Re: café's en winkels

12
Ik begin meestal zo rond half 9/9 uur. En dan altijd inderdaad eerst bij de gewone woonhuizen. Tegen een uur of 10 kom ik dan bij de winkelstraat aan. Meestal zijn inderdaad alle winkels dan al open. Maar het zijn van die buurtwinkeltjes. Die hebben wel eens van die aparte tijden. Ze hebben (op die ene Turkse winkel na dan) allemaal een brievenbus, dus sowieso is het wat postbezorging betreft geen probleem. En wat die ene winkel betreft, daar liep ik gewoon naar binnen, want de deur staat altijd open, of de winkel dicht of open is. (uiteraard niet voor 8 uur he? haha) En nu mag ik de post op nr. 27 in de brievenbus doen.

Nee de tijden van 8:00 uur tot 18:00 uur zijn perfect. Je kunt binnen die tijd zelf beslissen hoe vroeg of hoe laat je begint. En je hoeft nooit te wachten op je post. "s morgens hoef je je niet te haasten om op tijd op je werk te zijn. Begin je een half uur later, dan is er geen haan die er naar kraait. En je kunt pauze houden wanneer en hoelang je wilt. Die vrijheid.. heerlijk.
Ik zou zelf niet voor 8 uur of na 18:00 uur willen werken. Die tijd is voor mijn gezin. (Y)
cron