Lopen voor verschillende bedrijven

1
Ik merk op het forum dat er veel mensen zijn die lopen voor meerdere bedrijven. Ik vroeg me af of hier regels aan verbonden zijn. Dat je bijvoorbeeld niet de post mag mixen of dat dat juist wel mag en je daardoor 2 wijken tegelijkertijd kan doen en daardoor meer kan verdienen. Ben benieuwd wat jullie ervaring hiermee is?

Re: Lopen voor verschillende bedrijven

4
ief schreef:het zou natuurlijk wel lucratief zijn om precies de zelfde wijk ook voor een ander te lopen
Nou dat valt ook wel mee.
Je sorteer tijd is langer.
Je bezorg tijd is langer.
Je moet goed denken om de retouren,ze willen absoluut niet dat je het in de verkeerde bak doet. :) net of wij niet kunnen lezen.
Daar staat dan tegen over dat je vergoeding per uur ongeveer een kwart hoger ligt, dit hangt natuurlijk ook van de hoeveelheid af.
Ik zeg maar zo hoe minder post, hoe hoger het uurloon. :D

Re: Lopen voor verschillende bedrijven

6
Nou en, ik loop ook voor DHL, Sandd en Post en Mail en heb ook bij netwerk vsp/post gesolliciteerd. Heb daar al 2x iemand vervangen en hoop daar op een vaste wijk. Het is toch makkelijk om in je wijk(en) voor meer bedrijven tegelijk te lopen. Verdien je toch lekker extra. Wat is daar mis mee? We hebben OVO dus dan mag het. Op het depot van DHL weten ze dat ik ook voor Sandd en Post en Mail loop. Bij Post en Mail weten ze ook dat ik voor die andere 2 loop. Bij Sandd weten ze het denk ik (weet ik niet zeker) nog niet. Dat laat ik maar zo. Bij netwerk vsp lopen ze op donderdag en vrijdag post dus dat is wel te combineren met de B slagen van de andere 2 grote concurrenten van TNT. Bepaalde straten op donderdag en andere op vrijdag. Prettig geregeld toch. Naast de post bezorg ik folders voor VSP en pakketjes voor Selektvracht. Zo ben ik 6 dagen lekker aan het verdienen en aan mijn conditie aan het werken. Hoef ik niet naar de dure sportschool en hoef ik evenmin aan de lijn te doen.

Re: Lopen voor verschillende bedrijven

8
hallo luitjes
AL jaren loop ik post voor verschillende bedrijven en dat moet ook wel wil het een beetje rendabel zijn.
Ik bezorg voor 5 postbedrijven de post in een nieuwbouwwijk.
Dit ben ik al gaan doen toen de eerste woningen nog maar net klaar waren het begon met 1 bedrijf en een straat
Door andere postbedrijven aan te schrijven en door het uitbreiden van de bouw heb ik nu een volledige nieuwbouwwijk
met 1300 adressen en voor 5 bedrijven dat is tenminste rendabel anders levert het immers ook niets op.
Ik kom er 3 keer per week en doe rondom mijn huis ook nog een wijk voor een paar postbedrijven.
groetjes van 9751 gba
cron