Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

21
Peter1953 schreef:Ik heb in mijn buitengebied een adres van een woning die ligt ongeveer 300 meter vanaf een doorgaande weg.
Geen brievenbus aan de weg of binnen een loopafstand van 10 meter? Niet bezorgen! :mrgreen:

Al sturen ze 100 [klaag]brieven. Heb ooit ook zo'n akkefietje gehad en gewonnen. (Y)

Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

23
Tobo2011 schreef:
Peter1953 schreef:Ik heb in mijn buitengebied een adres van een woning die ligt ongeveer 300 meter vanaf een doorgaande weg.
Geen brievenbus aan de weg of binnen een loopafstand van 10 meter? Niet bezorgen! :mrgreen:

Al sturen ze 100 [klaag]brieven. Heb ooit ook zo'n akkefietje gehad en gewonnen. (Y)
Bij wie ben jij werkzaam als ik vragen mag?

Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

24
Peter1953 schreef: Bij wie ben jij werkzaam als ik vragen mag?
Hij/Zij post ook in het (afgesloten) PostNl gedeelte dus hoogstwaarschijnlijk daar.
Zover ik weet bij ons PostNl stuur je de post als "herstelbaar adres" terug naar de sorteer afdeling met vermelding "onbestelbaar" met de reden en gaat het met de pakketdienst mee.

Re: Postbezorging aan doodlopende weg.

29
Tobo2011 schreef: Het is dan ook niet zo interessant bij wie ik 'werkzaam' ben. ;)
Excuseer me, hier ben ik het niet mee eens, Je hebt een mening en we werken niet allemaal bij hetzelfde bedrijf.
Dan is het wel handig om de verschillen onderling te begrijpen anders kan iedereen maar wat roepen zonder onderbouwing.

Dit is geen aanval op jou persoonlijk begrijp dat goed (Y)
cron