Goed in de gleuf

1
Nu loop ik een maandje mee bij PostNl
Wat mij irriteert is dat ik eerst de post van andere bezorgers een bus/woning in moet duwen om die van mij erachteraan te slingeren.
Met andere woorden, ik moet eerst de post van "collega" bezorgers in de bus doen en dan kan ik mijn post kwijt.

Wat is hier op Uw antwoord ?

Re: Goed in de gleuf

2
Dat zou ik ook wel eens willen horen!!!! Vorige week 4 keer verregend pakketje uit een gleuf moeten trekken om mijn post kwijt te kunnen. Worden pakketjes zo bezorgt door sandd?? Gewoon duwen 10 cm uitsteken maakt niet uit??

Re: Goed in de gleuf

3
Dat is niet alleen met post zo, trouwens daar heb ik het minste last van. Maar wat denk je van krantenbezorgers die een krant of meerdere niet goed doorduwen. Heb wel eens tegen een krantenbezorger gezegd dat ie me wel mocht bedanken dat ik zijn werk er ook bij deed.

Re: Goed in de gleuf

4
Gebeurt hier ook ....
Alleen ben ik zo "onbeschoft" om die krant die in de brievenbus zit aan
de kant te duwen en mijn eigen post er (dubbelgevouwen) langs de doen. :roll:
Zij worden betaald om die krant (of wat dan ook) goed te bezorgen = geheel doorduwen.
Groetjes, Annelies

Re: Goed in de gleuf

6
@88CE

Nico , ik dacht dat je het van een positieve kant zag het bezorgen :P
niet laten voortsudderen... spreek de bezorger er vriendelijk op aan.
meestal als ze heel jong zijn... folderbezorger/ weekkrant... zijn ze zich niet bewust van de irritatie die geeft.
ik wijs ze erop dat de klant graag droge post wil en ze hun nieuwjaarsgeld op die manier mislopen.. dat werkt :P

als ze ouder zijn en het blijft structureel en ik heb het gevraagd.. dan laat ik ze weten dat ik
hun werkgever zal inschakelen.
heel simpel... op het folderpakket staat een wijkcode... geef die door en je hebt geen last meer :lol:
Laatst gewijzigd door wis-User02 op 05 jan 2012, 22:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Goed in de gleuf

7
hahaha, ik blijf positief hoor :D
Was alleen even balen dat mijn hand open ligt door dat gedoe elke keer en vroeg me af hoe andere bezorgers er ook iets mee hadden.

Sterker, ik heb de kranten jongen gevraagd om achter mij te lopen dat hun mijn post een zetje geven om op de deurmat te ploppen.
Laatst gewijzigd door 88CE op 05 jan 2012, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Goed in de gleuf

8
@88CE

Nico, Nooit je hand door een gleuf steken..
pas op voor bijtgrage honden/ uithalende poezen/ dubbele kleppen!
brievenbus zo nodig met 1 hand openhouden en met de andere hand met een zwiep naar binnen kiepen.
je hand /vingers moeten altijd buiten blijven ;) ;) ;)

Re: Goed in de gleuf

9
klopt, heb 2 honden in de wijk die de post voor me aannemen, forse zwiep en binnen die post.
om terug te komen.
Juist bij die rot brievenbussen met veren of een forse borstel er achter daar gaat het fout.

Re: Goed in de gleuf

10
Ik heb gisteren zelfs moeten aanbellen om mijn post te kunnen afleveren.
Zo'n ouderwetse mini-brievenbus, en daar zat een enorm folderpakket klemvast in. Kon niet meer voor of achteruit, laat staan dat er nog iets langs geschoven kon worden.

Ja, ik denk dan ook wel; je ziet toch dat het niet gaat lukken met zo'n pakket, ze zouden de hele boel slopen...
cron