Re: Goed in de gleuf

11
Afbeelding
hier pas heel veel in (Y) > gebeurt tijdens de jaarwisseling! inmiddels hebben ze hem weten te herstellen met hout :D je ken iedergeval niet zeggen dat het poststuk niet goed in de gleuf gaat :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Goed in de gleuf

12
Ja, de post helemaal doorduwen is wel zo netjes. Of althans zo dat als je de klep dichtdoet er niets buiten steekt. Soms is het een klembrievenbus met daarachter een borstel of extra klepje. Dan steek ik de post er zo ver in dat er niets buiten de klep steekt. Ik pas wel op mijn handen hoor. De klep doe ik wel altijd dicht. Als er een grombeest achter de brievenbus staat, leg ik de post tussen de brievenbus en tok geef ik die een zetje. Soms is een brievenbus propvol en dan is het lastig de post er nog bij te krijgen. Dan gaan zo nodig de kranten eruit en eerst mijn post erin en daarna de kranten weer. Als die er dan half uithangen. Pech, maar post is belangrijker vind ik. Ik laat er echter niets half uithangen. Deed ik bij de folders ook nooit. Als ik bij mijn moeder kom, zie ik in de flat er naast vaak de kranten en post uitsteken. Geen gezicht zo. Dan ben ik geneigd die er allemaal door te duwen. Dan moet ik mezelf echt inhouden om het niet te doen.
Hebben jullie ook van die mensen in jullie wijk die het niet nodig vinden elke dag de brievenbus leeg te maken? En na een of twee dagen zie je dan een propvolle brievenbus? Daarvan baal ik echt. :evil: Ze zijn dan gewoon thuis. Er staan auto's en fietsen op de oprit maar brievenbus leegmaken?

Re: Goed in de gleuf

13
voor mij herkenbaar postbode7
een krant flikker je er zo doorheen, post wil nog wel eens dubbel vouwen met die borstels.
Post op de grond met de bewoners thuis, ik verbaas me soms dat hun kinderen over de HAH van wekenlang struikelen en de post er niet tussen ligt.
Zal wel een kwestie van opvoeden zijn denk ik maar zo.
Doe dan een nee/nee stikker op je klep.

Re: Goed in de gleuf

14
@88CE

Wow, je gaat lekker te keer... en je bezorgt nog maar een maandje.
dat gaat nog heel wat vermaak hier opleveren, Nico :lol:

ik dacht het al... , een goede opvolger staat klaar.
ik ga me maar eens terugtrekken uit het forum....
uhhhh.... mischien ;)

Re: Goed in de gleuf

15
88CE schreef:voor mij herkenbaar postbode7
een krant flikker je er zo doorheen, post wil nog wel eens dubbel vouwen met die borstels.
Post op de grond met de bewoners thuis, ik verbaas me soms dat hun kinderen over de HAH van wekenlang struikelen en de post er niet tussen ligt.
Zal wel een kwestie van opvoeden zijn denk ik maar zo.
Doe dan een nee/nee stikker op je klep.
soms presteren ze het om die nee/nee sticker aan de binnenkant van de brievenbusklep te plakken. erg leuk als je dan niet heel die brievenbusklep opend :lol:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Goed in de gleuf

17
postbode21 schreef:@88CE

Wow, je gaat lekker te keer... en je bezorgt nog maar een maandje.
dat gaat nog heel wat vermaak hier opleveren, Nico :lol:

ik dacht het al... , een goede opvolger staat klaar.
ik ga me maar eens terugtrekken uit het forum....
uhhhh.... mischien ;)
Je kan er ook over denken om samen een team te vormen :D

Zonder gekheid,
Het is mooi om op dit forum je belevingen en alles wat je wel of niet dwars ligt met anderen te delen.
Natuurlijk, zet mij maar op mijn nummer als ik er helemaal naast zit.
En mooie bijkomstigheid, moeders is blij dat ik aan de slag ben en avonds rust dat ik zit te forumen :lol:

Re: Goed in de gleuf

18
postbode21 schreef:@har099bezorger


Hee, ik zie je foto... hoe heb je dat in vredesnaam voor elkaar gekregen.
was je een beetje te enthousiast... de post Moet nu eenmaal bezorgd worden.. :lol:
:oops: Dat heb ik niet gedaan hoor! maar de kids in me postwijk.
:lol: nou heb toch maar gebeld naar me baas want op dat moment kon het gewoon wegwaaien en mensen konden gewoon alles uit die brievenbus halen.
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron