Re: Goed in de gleuf

21
postbode21 schreef:@har099bezorger

biecht nou maar op har, het blijft onder ons.... :P
je was die smalle brievenbus gewoon zat..
of paste het pakketje niet.... je kan toch gewoon aanbellen .
ja echt wel, dacht laat ik er een wat breeder maken! :lol:
nee haha was het maar zo zat die dag gewoon in dordrecht :lol: maar goed wauw het met alle liefde doen!

@88CE
het is een flat, dus de belknopjes zitten boven de brievenbussen onder een rijtje :mrgreen:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Goed in de gleuf

23
postbode21 schreef:@har099bezorger

nou moet je ophouden hoor har!
postbezorgen is een serieus beroep.. daar mag je geen grappen over maken :evil:

:lol: hihih!
Waarom zal ik een brievenbus mollen als ik dinsdags de post er rond moet brengen?:$
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!

Re: Goed in de gleuf

26
Ik heb een vrouw in mijn wijk die van elk postorder bedrijf een catalogus ontvangt en een zakje achter de brievenbus heef hangen waardoor er weinig in past. Ik steek daar de post zo ver mogelijk in vaak steekt ruim de helft nog naar buiten en ga verder met mijn ronde. Ze moet toch merken dat het niet werkt. Ik ga niet aanbellen want ik heb de post bezorgt en als het niet bevalt hoe doe dan maar wat aan je brievenbus.

Re: Goed in de gleuf

27
postboy schreef:Ik heb een vrouw in mijn wijk die van elk postorder bedrijf een catalogus ontvangt en een zakje achter de brievenbus heef hangen waardoor er weinig in past. Ik steek daar de post zo ver mogelijk in vaak steekt ruim de helft nog naar buiten en ga verder met mijn ronde. Ze moet toch merken dat het niet werkt. Ik ga niet aanbellen want ik heb de post bezorgt en als het niet bevalt hoe doe dan maar wat aan je brievenbus.
Mee eens, als je overal wat van moet zeggen, ben je de hele dag bezig!

Re: Goed in de gleuf

29
afgelopen dinsdag moest ik nog achter een krantenjongen aan bezorgen en hij steekt de krantjes maar half in de brievenbus. Ik heb er wat van gezegd. Als hij zo blijft doorgaan, ga ik zijn depothouder op de hoogte brengen..

ook hier doen postbode/krantenjongen af en toe post/krant maar half in onze brievenbus.. als het regent, is de hele binnenkant van de brievenbus nat.. :x nog 1x ik ga klacht indienen :evil:
ex Sandd Postbezorgster

Re: Goed in de gleuf

30
postgirl schreef:afgelopen dinsdag moest ik nog achter een krantenjongen aan bezorgen en hij steekt de krantjes maar half in de brievenbus. Ik heb er wat van gezegd. Als hij zo blijft doorgaan, ga ik zijn depothouder op de hoogte brengen..

ook hier doen postbode/krantenjongen af en toe post/krant maar half in onze brievenbus.. als het regent, is de hele binnenkant van de brievenbus nat.. :x nog 1x ik ga klacht indienen :evil:
:roll: Daar heb ik ook last van. maar hier bij mij gaat het meer om de huisaanhuis folders, wel stuk of 10 folders en dan zo ingepropt en wel in de brievenbus waardoor de rest van de bezorgers de post of de kranten de brievenbus in moeten duwen. ik heb meestal zo iets ik haal die stomme folders er wel uit, het belemmerd het gene wat wel belangerijk is en in de brievenbus hoord :geek:
Postbezorgster *religroup**sandd* :) is back since 8/7/13!
cron